
presa
-
Un comunicat tipic începe cu formule seci: „Compania X anunță…”. Jurnaliștii citesc zeci de texte similare zilnic. O abordare mai eficientă folosește o propoziție care spune direct ce s-a întâmplat și de ce contează, fără
-
Cum să menții o relație bună cu presa chiar și atunci când ai vești proaste
Relația cu presa nu este doar despre promovarea succeselor și trimiterea unor comunicate optimiste. Uneori, vei fi nevoit să comunici vești mai puțin plăcute, cum ar fi o criză internă, un produs retras, restructurări sau -
CEO-ul Marc Benioff marchează o nouă eră pentru Time
Time – o prestigioasă publicație fondată în 1923 și inițial condusă de către nu mai puțin prestigiosul magnat Henry Robinson Luce. O informație poate banală, dacă nu ar fi urmată de știrea unei tranzacții a -
Presa scrisă din Germania a pierdut mai mulţi cititori în ultimele 12 luni
Pe întreg teritoriul Germaniei, 39,3 milioane de persoane sunt cititoare de publicaţii cotidiene în 2018, se arată în raportul publicat de Media Analysis Workshop (AGMA), cu sediul în Frankfurt, cifra reprezentând o scădere cu 1,3 milioane de cititori faţă de 2017. -
3 mai - “Keeping Power in Check: Media, Justice and the Rule of Law”
Se aniversează deja 25 de ani de la stabilirea de către Organizația Națiunilor Unite a Zilei Mondiale a Libertății Presei: 3 mai.
Anul acesta Conferința Internațională dedicată Zilei Mondiale a Libertății Presei va fi ținută în Accra, capitala Ghanei și va fi organizată de UNESCO în parteneriat cu guvernul ghanez.
-
S-a lansat Ghidul Antreprenoriatului Românesc, ediția 2018
Cultura antreprenorială puternic dezvoltată se datorează în principal presei și evenimentelor de profil care au ridicat antreprenoriatul la rang de cinste. Cu toate acestea, problemele apar atunci când ne uităm la sustenabilitatea inițiativelor antreprenoriale. -
Let's go DIGITAL, baby!
Știi melodia aia obraznică, al cărei refren suna cam așa: „Let’s get physical”? Ei bine, după fizic, următorul nivel e digitalul. De la atomi trecem direct la biți, la informație. -
Oamenii de afaceri din România nu mai pun preț pe aparițiile în presă. Preferă LinkedIn (59%) și Facebook (53%)
Oamenii de afaceri nu mai pun preț pe aparițiile în presă. Doar 16% dintre respondenții unui studiu despre modul în care este percepută importanța brandului personal consideră că aparițiile în presă sunt importante pentru creșterea brandului personal. Canalele folosite pentru comunicarea publică a brandului personal sunt dominate de LinkedIn (59%) și Facebook (53%). -
Fără cravată. Parlamentul britanic iese din secolul al XIX-lea
Deputații britanici nu mai sunt obligați să poarte cravată la reuniuni, după cum relatează AFP.
Matt Dathan, de la tabloidul The Sun, a salutat un Parlament “care iese în sfârșit din secolul al XIX-lea”. -
Burse Europene JTI pentru Jurnaliști
Tinerii ziariști din România care doresc să capete o expertiză profesională în problematica europeană sunt invitați să participle la Programul Bursele Europene JTI pentru Jurnaliști. -
Au început înscrierile la cursurile The Nest
Un nou proiect își face loc în zona de antreprenoriat media din România. The Nest este locul unde oricine își poate șlefui talentele nebănuite și află cum le poate exploata mai bine. E locul unde înveți să-ți pui în valoare imaginea personală, înveți regulile scrierii creative și ale presei, dar deprinzi și dedesubturile noului val digital sau felul cum poți face bani din blogging, vlogging și campanii virale. -
Cine este cel mai tânăr magnat al presei din Marea Britanie
Are 34 de ani, o barbă deasă, foarte bine îngrijită, e bine făcut şi impecabil îmbrăcat. Cel mai tânăr magnat al presei din Marea Britanie, Evgeny Lebedev, a învăţat la perfecţie artă ironiei britanice. -
Presa britanică: Pauză tactică pentru Putin
Presa din Marea Britanie a întors pe toate părțile acordul convenit joi la Minsk, după aproape 16 ore de discuții, de liderii Germaniei, Franței, Ucraineiși Rusiei privind reglementarea crizei din estul ucrainean. Asfel, Financial Times crede că înțelegerea oferă „o pauză tactică în atacurile militare ale lui Putin”, în timp ce Times a catalogat documentul încheiat în capitala belarusă drept „un cadou oferit Kremlinului”. -
De ce scandalurile din compania ta „te vor urmări” la orice job
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.
Cu doar câţiva ani în urmă, eu şi echipa mea lansam pentru un client un program de dezvoltare a abilităţilor de leadership. Tocmai cu puţin timp înainte să înceapă programul-pilot, compania a fost lovită de un scandal care a atras foarte multă atenţie şi a fost foarte mediatizat. Câţiva directori executivi lipsiţi de principii au fost prinşi că „se jucau” în mod iresponsabil cu finanţele companiei, din care se constatase că lipseau milioane de dolari. Scandalul care a urmat a zguduit din temelii compania – care până la acel scandal fusese considerată grozavă – lăsând-o cu reputaţia făcută praf. Directorii aceia au fost daţi în judecată şi puşi sub acuzare. -
SPIONAJ: Premierul britanic amenință presa cu sancțiuni
Premierul Marii Britanii, David Cameron, a amenințat că va interveni pentru a impiedica presa să publice documentele confidențiale transmise de fostul agent american, Edward Snowden, a cărui extrădare din Rusia este cerută insistent de SUA.
-
Cincizeci de teatre din Franţa intenţionează să invite spectacolul Teatrului Maghiar de Stat
Teatrul Maghiar de Stat Cluj a participat cu spectacolul Ubu Rege de Alfred Jarry, regia Alain Timar, la cea de-a 67-a ediţie a Festivalului de Teatru de la Avignon. Cele 23 de reprezentaţii au avut loc la Théâtre des Halles, în perioada 6-28 iulie.
-
3 mai - Ziua Internaţională a Libertăţii Presei
Declaraţia de la Windhoek a jurnaliştilor africani, din 3 mai 1991, a fost punctul de pornire a adoptării de declaraţii similare pe tot cuprinsul globului, pentru ca în 1993, această dată să fie declarată în plenul adunării generale UNESCO ca fiind Ziua Internaţională a Libertăţii Presei. De 20 de ani, pe 3 mai lumea sărbătoreşte libertatea de expresie dar, mai ales, îşi declară sprijinul pentru ca această libertate să fie menţinută.
-
Să sun sau să nu sun jurnaliștii?
Citeam zilele trecute un articol referitor la ultimele tendințe în PR, în care autorul afirma că sunatul jurnaliștilor pentru promovarea unui subiect nu ar mai fi la modă. Mi-am adus aminte de primele mele luni într-o agenție de relații publice, când a trebuit să apelez persoane necunoscute dintr-o listă și să le povestesc despre un comunicat trimis cu câteva ore în urmă. Atunci credeam că este o metodă utilă să cresc numărul de preluări și astfel raportul de monitorizare ar fi arătat bine în fața clientului. După alte câteva luni și o serie de „comentarii” din partea celor apelați, am înțeles că nu este o soluție pe termen lung.
-
Noi concedieri în presa internaţională
După ce în cursul acestei săptămâni Thomson Reuters, una dintre cele mai importante surse de ştiri şi informaţii financiare din lume, a anunţat că va renunţa la 2.500 din cei 60.000 de angajaţi pe care îi are, ieri a venit rândul unei alte mari publicaţii să apeleze la sisponibilizări.
-
Bursele Europene JTI pentru jurnalişti
Fundaţia Euromonitor pentru Excelenţă, cu sprijinul Agenţiei AD Media Consult, anunţă continuarea programului Bursele Europene JTI pentru Jurnalişti prin lansarea ediţiei 2012-2013.
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...