Skip to main content

presa

    • Let's go DIGITAL, baby!

      Știi melodia aia obraznică, al cărei refren suna cam așa: „Let’s get physical”? Ei bine, după fizic, următorul nivel e digitalul. De la atomi trecem direct la biți, la informație.
    • Oamenii de afaceri din România nu mai pun preț pe aparițiile în presă. Preferă LinkedIn (59%) și Facebook (53%)

      Oamenii de afaceri nu mai pun preț pe aparițiile în presă. Doar 16% dintre respondenții unui studiu despre modul în care este percepută importanța brandului personal consideră că aparițiile în presă sunt importante pentru creșterea brandului personal. Canalele folosite pentru comunicarea publică a brandului personal sunt dominate de LinkedIn (59%) și Facebook (53%).
    • Au început înscrierile la cursurile The Nest

      Un nou proiect își face loc în zona de antreprenoriat media din România. The Nest este locul unde oricine își poate șlefui talentele nebănuite și află cum le poate exploata mai bine. E locul unde înveți să-ți pui în valoare imaginea personală, înveți regulile scrierii creative și ale presei, dar deprinzi și dedesubturile noului val digital sau felul cum poți face bani din blogging, vlogging și campanii virale. 
    • Presa britanică: Pauză tactică pentru Putin

      Presa din Marea Britanie a întors pe toate părțile acordul convenit joi la Minsk, după aproape 16 ore de discuții, de liderii Germaniei, Franței, Ucraineiși Rusiei privind reglementarea crizei din estul ucrainean. Asfel, Financial Times crede că înțelegerea oferă „o pauză tactică în atacurile militare ale lui Putin”, în timp ce Times a catalogat documentul încheiat în capitala belarusă drept „un cadou oferit Kremlinului”.
    • De ce scandalurile din compania ta „te vor urmări” la orice job


      © 2014 Harvard Business School Publishing Corp.


      Cu doar câţiva ani în urmă, eu şi echipa mea lansam pentru un client un program de dezvoltare a abilităţilor de leadership. Tocmai cu puţin timp înainte să înceapă programul-pilot, compania a fost lovită de un scandal care a atras foarte multă atenţie şi a fost foarte mediatizat. Câţiva directori executivi lipsiţi de principii au fost prinşi că „se jucau” în mod iresponsabil cu finanţele companiei, din care se constatase că lipseau milioane de dolari. Scandalul care a urmat a zguduit din temelii compania – care până la acel scandal fusese considerată grozavă – lăsând-o cu reputaţia făcută praf. Directorii aceia au fost daţi în judecată şi puşi sub acuzare.
    • 3 mai - Ziua Internaţională a Libertăţii Presei

      Declaraţia de la Windhoek a jurnaliştilor africani, din 3 mai 1991, a fost punctul de pornire a adoptării de declaraţii similare pe tot cuprinsul globului, pentru ca în 1993, această dată să fie declarată în plenul adunării generale UNESCO ca fiind Ziua Internaţională a Libertăţii Presei. De 20 de ani, pe 3 mai lumea sărbătoreşte libertatea de expresie dar, mai ales, îşi declară sprijinul pentru ca această libertate să fie menţinută.  

    • Să sun sau să nu sun jurnaliștii?

      Citeam zilele trecute un articol referitor la ultimele tendințe în PR, în care autorul afirma că sunatul jurnaliștilor pentru promovarea unui subiect nu ar mai fi la modă. Mi-am adus aminte de primele mele luni într-o agenție de relații publice, când a trebuit să apelez persoane necunoscute dintr-o listă și să le povestesc despre un comunicat trimis cu câteva ore în urmă. Atunci credeam că este o metodă utilă să cresc numărul de preluări și astfel raportul de monitorizare ar fi arătat bine în fața clientului. După alte câteva luni și o serie de „comentarii” din partea celor apelați, am înțeles că nu este o soluție pe termen lung.

    • Noi concedieri în presa internaţională

      După ce în cursul acestei săptămâni Thomson Reuters, una dintre cele mai importante surse de ştiri şi informaţii financiare din lume, a anunţat că va renunţa la 2.500 din cei 60.000 de angajaţi pe care îi are, ieri a venit rândul unei alte mari publicaţii să apeleze la sisponibilizări.

Recomandările editorilor