Skip to main content

preferinte

    • Ce poate spune culoarea telefonului despre oameni

      Brand-urile de renume nu lasă nimic la voia întâmplării atunci când estevorba despre produsele care le reprezintă, iar producătorii de smartphone-uri sunt foarte atenţi la dorinţele clienţilor. Şi cum culoarea şi designul sunt esenţiale în acest caz, este de înţeles atenţia care li i se acordă.
    • Cei mai doriți angajatori ai anului 2014. Află cine e mai iubit decât Google!

      Oracle, Google, Microsoft, Continental, IBM, OMV Petrom, P&G, Coca-Cola, Vodafone, Orange, Renault România, BCR, HP, Emerson, BRD - Group Société Générale, Unilever, KPMG, Hella, Deloitte, Bosch sunt companiile în care tinerii visează să lucreze, potrivit ediției cu numărul nouă a studiului „Cei mai doriți angajatori”, dezvoltat de divizia de consultanță Brainspotting.

    • Managerii români preferă parteneri flexibili pe piața emitenților de tichete cu valoare

      În contextul noilor prevederi legislative prin care angajatorii pot alege să acorde salariaților tichete de masă în format electronic, Chèque Déjeuner România a realizat împreună cu GfK România un studiu de percepție generală în legătură cu emiterea, distribuirea și utilizarea tichetelor de masă. Cercetarea evidențiază criteriile după care se ghidează companiile românești în colaborarea cu emitentul de tichete de masă.

    • Cum să construieşti o cultură „rapidă şi agilă”

      © 2014 Harvard Business School Publishing Corp.

      Din anul 2009, Adam Bryant a intervievat sute de lideri aflaţi în poziţia de CEO, pentru rubrica „Corner Office” din New York Times. În luna aceasta, el îşi publică cea de-a doua carte scrisă pe baza acelor interviuri: „Quick and Nimble: Lessons from Leading CEOs on How to Create a Culture of Innovation”. El a povestit, pentru Harvard Business Review, despre motivele pentru care cultura unei companii este mai importantă decât strategia sa – şi despre unele dintre tacticile inovatoare pe care le-au utilizat liderii aflaţi în funcţia de Chief Executive Officer pentru a sprijini crearea unei culturi a performanţelor înalte.

    • Timpul liber la români. Preferinţe, aşteptări, consum

      S-a lansat un nou studiu pe piaţa din România: Timpul liber la români. Preferinţe, aşteptări, consum, cel de-al şaselea raport de cercetare în sistem sindicalizat realizat sub umbrela Smark Research. Acesta este realizat de eResearch în luna mai 2012 şi răspunde la întrebări importante pentru branduri din perspectiva comunicării cu publicul ţintă în timpul liber, momentul în care acesta este cel mai deschis către mesaje.

Recomandările editorilor