Skip to main content

pozitionare

    • Nu te mulţumi să creezi un brand „mai nu ştiu cum” decât brandul X

      © 2014 Harvard Business School Publishing Corp.

      Fiind membră a unui program de consultanţă în finanţarea startup-urilor, aud în mod regulat pitch-uri de la oameni care aspiră să devină antreprenori în domeniul tehnologiei şi speră ca, prin prezentarea reprezentată de acest pitch, să obţină finanţare pentru a-şi pune în practică ideea lor de afacere. Treaba mea este să detectez şi să separ companiile care au cu adevărat potenţial de cele care trebuie să se întoarcă la „planşeta de proiectare”. Unul dintre modurile în care fac lucrul acesta este să folosesc ceea ce eu numesc filtrul „brandului mai … decât” - care se defineşte prin faptul că este mai nu ştiu cum decât alt brand.

    • Seductia in afaceri: pozitionarea si transferul de credibilitate

      Unul dintre lucrurile importante atunci cand vrem sa fim persuasivi este pozitionarea. Am ales cu grija cuvantul, pentru ca multi s-ar gandi la postura, nu la pozitionare. Postura poate fi ceva simulat, te poti pune intr-o anumita postura pentru a avea un anume efect, pentru a fi observat si luat in consideratie, insa pozitionarea este mai mult decat atat. 

Recomandările editorilor