Skip to main content

pierdere

    • Ai căzut? Nu-i nimic, dar nu uita să te ridici!

      Sunt multe lucruri care nu ne ies așa cum vrem. Fie că este vorba despre pierderea unui client important, fie a locului de muncă, de o suferință fizică sau despre despărțirea de partenerul de viață, genul acesta de evenimente au prostul obicei să ne dea peste cap. Uneori avem partea noastră de vină, alteori, pur și simplu, n-am fi putut schimba cu nimic mersul lucrurilor. Important este să trecem mai departe și să găsim puterea de a încerca din nou. Ai căzut? Nu-i nimic, dar nu uita să te ridici!
    • Telefon pierdut sau furat? Nici o problemă!

      Telefonul a devenit o prelungire electronică a omului, iar dacă acesta se pierde sau este furat, o bună parte din noi dispare. Asta dacă nu știm să-l recuperăm. Pentru astfel de situații, echipa ThePhoneGeeks a EuroGsm prezintă câteva opțiuni de recuperare a telefonului, atât cu ajutorul aplicațiilor de urmărire, cât și pe baza informațiilor oferite de dispozitiv.
    • 3 mituri care fac imposibilă gândirea strategică

      © 2014 Harvard Business School Publishing Corp.

      În forma sa cea mai simplă, gândirea strategică înseamnă să decizi, pe de o parte, pe ce oportunităţi ar trebui să îţi concentrezi timpul, oamenii şi banii, iar pe de altă parte, care sunt oportunităţile pe care ar trebui să le ignori. Napoleon Bonaparte, unul dintre cei mai mari gânditori strategici din istoria omenirii, a sintetizat acest tip de gândire în felul acesta: „ca să concentrezi o forţă superioară într-un anumit loc, trebuie să exerciţi o economie de forţe în alte locuri”. Dacă împăraţii francezi morţi şi despotici nu sunt pe gustul tău, Michael Porter, profesor la The Institute for Strategy and Competitiveness - ce face parte din Harvard Business School, a formulat-o în acest mod: „esenţa strategiei stă în a alege ce să nu faci”.

    • Un management concentrat exclusiv pe eficienţă „înăbuşă în faşă” inovaţiile revoluţionare

      © 2013 Harvard Business School Publishing Corp.

      Auzim zilele acestea multe comentarii despre modul în care marile companii eşuează în încercarea de a inova, dar adevărul este mai complicat. Multe companii excelează în crearea unor produse mai bune sau în perfecţionarea produselor existente, dar îmbunătăţirile acestea sunt aduse în mod progresiv şi „cu paşi mici”. Nu sunt genul de avansuri bruşte şi revoluţionare capabile să dea acel stimul viguros din care să rezulte o creştere considerabilă a vânzărilor şi a profitabilităţii.

    • Opt moduri în care ne irosim viaţa

      O copertă recentă a revistei The New Yorker, în care tatăl facea o fotografie familiei sale - undeva pe o insulă idilică - iar cei din fotografie sunt preocupați exclusiv de telefoanele mobile, spune câte despre epoca în care trăim. "Una dintre cele mai dificile provocări cu care ne confruntăm în viață este să trăim pur și simplu în pielea noastră - să fim acum, aici, indiferent de locul în care ne aflăm", afirmă pe blogul lor, Marc și Angela Hack, doi specialişti americani în domeniul devoltării personale. 

Recomandările editorilor