Skip to main content

nemultumire

    • Realitatea interioara – oglinda schimbarii organizationale

      Ne-am obisnuit sa credem ca doar realitatea exterioara ne modeleaza si ne influenteaza; ca reactionam, cel mai adesea, doar la stimulii externi. Daca avem impresia ca un membru al echipei noastre a vorbit pe un ton mai rastit, ne intristam; daca ne simtim ofensati, ne schimbam starea de spirit. Fals. Nu doar noi reactionam la ceea ce se intâmpla in jurul nostru, ci, in acelasi timp, realitatea noastra interioara – emotiile noastre, viziunea noastra despre cine suntem si ce vrem sa facem etc. – poate schimba mediul organizational in care lucram sau pe care il conducem.

    • Meriți un job mai bun?!

      Ești stresat, afli în fiecare zi de serviciu că mai trebuie să faci și altceva… ești plictisit de job-ul tău? A ne limita la a spune că ne-am săturat de job-urile noastre nu este o soluție! Cea mai mare parte din studiile făcute în acest sens arată că 70% dintre persoanele active sunt nemulțumite de locul de muncă.

    • Nu-ţi mai place jobul tău? Află dacă e cazul să pleci sau să rămâi

      © 2013 Harvard Business School Publishing Corp.

      Toţi oamenii au zile proaste la serviciu sau au chiar perioade lungi în care se simt deprimaţi din cauza jobului. Dar cum faci deosebirea dintre nemulţumirea obişnuită pe care o simţi uneori şi starea pe care ţi-o dă un job care nu ţi se potriveşte deloc? Cum îţi dai seama că eşti, într-adevăr, gata să laşi în urmă jobul pe care-l ai? Şi, după ce ţi-ai dat seama, cum e mai bine să procedezi ca să te asiguri că pleci cu eleganţă?

    • Secretul din spatele performanței

      În general fiecare individ procesează toate informaţiile pe care le-a adunat despre sine în decursul vieţii sale, se autoevaluează şi îşi creează o imagine proprie despre sine (Eul real), făcând apel la informaţii din trecut şi din prezent. Este destul de important pentru acesta să ajungă la un consens, prin care să aibă o reprezentare de sine realistă, care să fie în acord cu dorinţele şi aspiraţiile pe care le are.

    • Clientii nu se plang. Pleaca.

      Customer Service nu inseamna numai un zambet si un "Buna ziua!" spus cu amabilitate. Neglijarea acestui domeniu poate avea consecinte economice serioase. Daca in perioadele de avant si crestere economica se poate trai si fara clienti fideli ("pentru ca oricum sunt destui care bat la usa"), retentia acestora in perioadele de criza poate insemna salvarea afacerii.

Recomandările editorilor