Skip to main content

motivat

    • John Gray vine pentru prima dată în România

      Deși bărbații și femeile vorbesc aceeași limbă, folosind aceleași cuvinte, sensul cuvintelor este perceput diferit. Bărbații și femeile, din fericire, sunt diferiți. Ei simt, reacționează, interpretează, sunt motivați, iubesc, gândesc și percep în mod diferit. 
    • Nivelul salarial și teama de șomaj, cele mai mari temeri ale europenilor

      Cele mai mari motive de îngrijorare pentru angajații din Europa rămân nivelul pachetului salarial (39%) și păstrarea locului de muncă (33%), cu variații minore față de anul trecut. La fel ca în 2014, a treia mare problemă a angajaților europeni este faptul că petrec prea mult timp muncind: 28% sunt nemulțumiți de acest aspect, față de 22% anul trecut. Acestea sunt o parte din concluziile Barometrului Edenred-Ipsos 2015 – ediția nr. 10, „Satisfacția, motivația și așteptările angajaților europeni”.
    • Angajatul motivat face șeful mulțumit




      Orice business care este pe val are nu doar un profit care depășește așteptările, ci și angajați motivați care fac totul pentru binele companiei. De felul în care ei sunt motivați depinde bunăstarea afacerii tale. Energia pe care aceștia o insuflă este direct proporțională cu procentul de creștere al businessului. Motivarea echipei ar trebui să fie una dintre principalele griji ale oricărui maneger sau antreprenor. De aceea, specialiștii de la entrepreneur.com ne oferă patru metode simple prin care angajații pot fi ușor motivați.
    • Ce se ascunde în spatele unei denumiri de job?

      Se întâmplă de multe ori ca persoanele calificate pentru un job disponibil într-un centru de expertiză şi operaţiuni, postat pe un website de joburi sau într-o publicaţie de specialitate, să se afle în situaţia de a nu reuşi să descifreze semnificaţiile care stau în spatele acestuia. Prin urmare, numeroase oportunităţi de angajare se irosesc, cei calificaţi nereuşind să identifice nivelul de compatibilitate dintre pregătirea şi capacităţile de care dispun şi cerinţele unui angajator de tip centru de servicii.

Recomandările editorilor