
metode
-
Sunt dimineți de luni în care simți că ai bateriile complet descărcate, iar simpla idee că urmează o nouă săptămână te face să vrei să te întorci sub plapumă. Nu e nimic greșit cu tine,
-
Leadershipul în perioade de criză: metode eficiente pentru ghidarea echipei prin momente dificile
Situațiile de criză pun la încercare orice lider. Deciziile rapide, gestionarea emoțiilor și menținerea încrederii echipei devin esențiale pentru depășirea momentelor dificile. Liderii eficienți reușesc să ofere direcție clară, să inspire și să creeze un -
„Școlile de afaceri au fost puse în situația de a deveni mai agile”
Prof. Leslie Szamosi, director academic al programului MBA al CITY College, vorbește despre provocările predării cursurilor de masterat în era post-pandemie și despre schimbările pe termen lung la nivelul întregului program de MBA.
Cum v-ați -
Cum să impresionezi un angajator dintr-un domeniu diferit
Nu este niciodată prea târziu să faci o schimbare majoră în carieră, dar o schimbare a domeniului poate fi o provocare. Pentru a avea succes încă din primele momente și a-l impresiona pe un potențial -
Trăiește două zile ca și când…
Dacă dai o căutare simplă pe Google despre motivare, vei găsi pagini întregi de articole despre 7 metode de a ne menține motivați, 5 modalități simple prin care să nu ne pierdem motivația, ba chiar -
Învață în 20 de ore/VIDEO
O spune cu preponderență Josh Kaufman - scriitor și consultant de business. Cum se face? Potrivit informațiilor pe care le vei urmări în clipul de mai jos, sunt unii pași de urmat. -
Metode eficiente de training pentru noii angajați
Cu toții știm că investiția în oameni este cel mai eficient plasament al companiei. Investim în dezvoltarea angajaților, creăm sisteme de evaluare a performanțelor lor și de recompensare, îi trimitem la cursuri și la teambuilding, le oferim oportunități de dezvoltare a carierei și așa mai departe.
-
Prezența executivă, o călătorie către evoluția ta? Cele o mie și una metode prin care poți dovedi că nu ești inexistent pe această lume!
“Nu sunt aici ca să copiați de la mine o rețetă, care să vă aducă succes! Ingredientul principal, cel mai simplu – și de aceea este ignorat, îl reprezintă siguranța...Ceea ce m-a adus în acest punct al vieții mele reprezintă 90% prezență executivă! Eu, un om fără resurse, decât câteva gânduri, am ajuns aici”... -
Care sunt calităţile esenţiale ale unui recrutor, în 2016?
În ultimii ani recrutarea a crescut până la a fi una din activităţile cheie ale oricărui business. Companiile au înţeles că bunul lor mers este strâns legat de un proces eficient de recrutare. Lumea se schimbă şi implicit piaţa forţei de muncă. Se schimbă tehnicile aplicate în diferitele industrii, se schimbă profilul candidaţilor sau al consumatorilor finali, nevoile celor două părţi. Afacerile cresc şi descresc în funcţie de capacităţile de a se adapta acestor noi provocări. Şi cum omul a creat maşina, capitalul cel mai important rămâne cel uman. O vorbă spune că degeaba ai cu ce, dacă nu ai cu cine. -
Ce anume determină un angajat să îşi ,,iubească” locul de muncă? 5 metode pentru a-ţi păstra angajaţii
Există oameni care au același loc de muncă toată viața și există oameni care schimbă joburile ,,ca pe șosete”. Care este cea mai bună variantă? Adevărul este că nu există bine sau rău. Longevitatea în cadrul unei companii este un subiect cu foarte multe nuanțe, care ține de personalitatea fiecărui om, de contextul în care se află în acel moment, de dinamica pieței în care activează și de o serie de nevoi personale. Un lucru este cert însă: retenția angajaților valoroși este vitală pentru succesul și sănătatea pe termen lung a unei afaceri, o spun în unanimitate managerii și specialiştii în HR. Și, atunci, nu este de mirare că inventivitatea în materie de metode de recompensare financiară și, mai ales, non-financiară, se află, probabil, la un nivel istoric. -
7 metode care ucid motivaţia angajaţilor
Sunt momente şi contexte care ne fac să ne simţim fericiţi şi apreciaţi. Din păcate, există multe alte perioade care pur şi simplu ne omoară motivaţia. Aşa că dacă vrei să fii sigur că le oferi angajaţilor un mediu în care să se dezvolte, atunci fii atent la elementele care le scad motivaţia, arată inc.com. -
3 metode de a fi mai productiv care ar putea să-ţi schimbe viaţa
Presiunea pe care o resimţi în urma nefinalizării unui proiect sau obiectiv se răsfrânge asupra productivităţii tale. Când ai prea multe pe cap, te simţi presat de timp şi s-ar putea să ai şi un atac de panică, pentru că nu ştii dacă vei reuşi să termini în timpul propus. Pentru a evita astfel de situaţii iată 3 metode pe care trebuie să le aplici pentru a fi productiv. -
A fost desemnat câştigătorul locului gratuit la cursul „Metode și tehnici de facilitare”, organizat de MMM Consulting!
MMM Consulting lansează în această toamnă workshop-ul „Metode și tehnici de facilitare” (11-12.11.2013), un program interactiv, creativ, în egală măsură util și „fun”! Unul din cititorii revistei Cariere a câştigat, prin tragere la sorţi, un loc gratuit la acest workshop după ce a participat la concursul desfăşurat în perioada 23 octombrie– 6 noiembrie.
-
Patru elemente care separă marile companii de restul
Cele mai multe afaceri funcţionează în această perioadă la limita supravieţuirii. Dar aruncaţi o privire spre companiile a căror performanţă a fost stabilă. S-ar putea să sune idealist, însă cele care au înflorit în acest mediu economic au găsit metode netradiţionale să fie competitive, să se concentreze pe ceea ce contează şi pe ce este pe placul clienţii lor, fără să piardă din vedere produsul sau serviciul care îi poate diferenţia, se arată într-un articol publicat de forbes.com.
Iată patru metode la care companiile de succes sunt conectate în mod firesc:
-
Cinci lucruri care te pot impiedica sa-ti atingi potentialul
Scopul acestui articol este de a pune reflectoarele pe obstacolele autoimpuse care impiedica talentul vostru sa-si atinga potentialul maxim.
-
Trei metode de a reduce cheltuielile
„Depozitul de timp”, inele de combustibil si controlul flotei auto sunt cateva dintre serviciile care responsabilizeaza angajatii. Rezultatul? Eficienta sporita cu costuri mai mici.
-
Biblia vanzarilor
"Biblia vanzarilor", publicata de Brandbuilders, reprezinta exact ceea ce spune titlul. Devenita in scurt timp de la lansare un best-seller, cartea de fata reprezinta un ghid practic de introducere in arta vanzarilor.
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...