
ManpowerGroup
-
Provocările economice și reducerea cererii de forță de muncă, în urma schimbărilor din piață sunt doar două dintre motivele pentru care mulți angajatori prevăd reduceri de personal în următoarele luni. Astfel, 24% dintre antreprenorii români
-
Câte companii din România au în plan concedieri și câte vor să facă angajări în următoarele luni | Studiu ManpowerGroup
Aproximativ un sfert dintre angajatorii din România estimează reduceri de personal, procent vizibil mai ridicat decât cel raportat la nivel european și mondial, relevă studiul ManpowerGroup legat de Perspectivele Angajării de Forță de Muncă, aferent -
Generaţia Y nu mai are răbdare cu angajatorii: 75% consideră că trebuie promovaţi după 2 ani
Generația Y anticipează o carieră prelungită iar prioritate are parcursul ei. Două treimi consideră ca timpul potrivit înainte de a fi promovați sau a-și schimba rolul este de 2 ani, iar un sfert spun că e mai scurt de 12 luni, ceea ce confirmă apetitul pentru noi provocări și roluri de portofoliu. Ca atare, generația Y își dorește ca angajatorii să le ofere oportunități, iar dacă acest lucru nu se întâmplă, sunt dispuși să caute aceste oportunități la un alt angajator, se arată în studiul ”Carierele Generației Y: Viziune 2020”, redactat de ManpowerGroup. -
Managerii din companii dispar sau se transformă?
Piaţa muncii se schimbă complet. Este o schimbare culturală şi vor supravieţui doar companiile care îşi dau seama de asta şi fac ceea ce este necesar pentru a atrage talentele şi a le reţine. Stefano Scabbio, Preşedintele pentru Mediterana şi Europa de Est al ManpowerGroup crede că schimbarea de paradigmă în muncă are loc rapid, iar în următorii cinci ani vom vedea modificări majore, atât la nivelul managementului companiilor, cât şi al comptenţelor necesare pe piaţa muncii. Tehnologizarea, dar şi noua generaţie de angajaţi vor accelera aceste schimbări. -
Angajările continuă și în trimestrul I/2015
Angajatorii români se așteaptă ca în trimestrul I numărul total de angajați să crească în același ritm moderat și stabil din ultimele patru trimestre, indică studiul Manpower privind Perspectivele Angajării de Forță de Muncă, o cercetare trimestrială privind intențiile de angajare, derulată de ManpowerGroup pe un eșantion reprezentativ de 625 angajatori din România. -
Ce ne lipsește pentru dezvoltarea viitoarelor generații de lideri?
Potrivit unui studiu recent realizat de Right Management, dezvoltarea viitoarelor generații de lideri este principala prioritate a managerilor și directorilor seniori de resurse umane, la nivel global. Totuși, acest obiectiv nu este unul nou apărut pe agenda companiilor. De ce nu a fost încă atins? Ce ne lipsește pentru dezvoltarea viitoarelor generații de lideri?
-
Un nou portal de carieră pentru IT&C, coordonat de ManpowerGroup şi Strategad
Strategad, agenție de marketing online, anunță demararea colaborării cu ManpowerGroup România. Într-o primă etapă, agenţia va susține, prin campanii de performance marketing, proiectul OportunIT – un portal de carieră dedicat domeniului IT&C, recent lansat de ManpowerGroup România.
-
54% dintre angajatorii români întâmpină dificultăţi în ocuparea poziţiilor vacante
În vreme ce deficitul global continuă să se intensifice, 54% dintre angajatorii din România întâmpină dificultăţi în a găsi personal cu abilităţile potrivite, aceasta fiind una din concluziile celui de-al şaselea Studiu privind Deficitul de Talente realizat de ManpowerGroup România.
-
ManpowerGroup, recunoscută din nou drept una dintre companiile cu cele mai înalte standarde etice la nivel global
ManpowerGroup, lider în furnizarea de soluții inovatoare cu forță de muncă, a fost desemnată în acest an de către Institutul Ethisphere drept una dintre companiile cu cele mai înalte standard etice din lume „World's Most Ethical Companies” ("WME"). Companiile nominalizate în 2013 sunt acelea care adoptă și promovează bunele practici în etica de afaceri și sunt lidere în domeniile lor de activitate, impunând astfel competitorilor lor să meargă pe aceeași cale.
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...