Skip to main content

managementul performantei

    • Cum implicăm angajaţii în performanţa companiei?

      Ce înseamnă managementul performanței? Un concept destul de abstract, dar în practică este vorba despre legătura dintre angajat și companie pentru atingerea performanței. Mai precis, fiecare angajat trebuie să internalizeze setul de reguli după care se ghidează compania în atingerea performanței, iar compania, la rândul ei, să aplice aceste reguli pentru a evalua și forma fiecare angajat în parte.
    • Managementul Performanței în România 2015

      Profesioniștii în managementul performanței își dau întâlnire pe data de 19 noiembrie în Sibiu, la Hotel Continental, în cadrul celei de-a V-a ediții a Conferinței „Managementul Performanței în România”. Tu te-ai înscris? Mai sunt doar 13 zile în care poți prinde oferta Early Bird!
    • Ce ar putea şti un motan despre coaching?!

      -“Vrei, te rog, sa fii atât de bună şi să-mi spui în ce direcţie s-o iau ca să plec de-aici?”
      -“Asta depinde foarte mult de locul unde vrei s-ajungi.” zise Pisica.
      -“Nu prea imi pasă unde ajung…” spuse Alice. 
      -“Atunci n-are importanţă în ce direcţie o iei.” zise Pisica.
      -“…numai s-ajung undeva.” adaugă Alice drept explicaţie.
      -“O, bineinţeles că ajungi,” spuse Pisica, “dacă mergi îndeajuns de mult.”
      Lewis Carroll, Alice in Ţara Minunilor

    • Managementul performanţei şi „Expresul cu Ponei”

      © 2013 Harvard Business School Publishing Corp.

      Microsoft a decis să abandoneze practica de a evalua performanţa individuală a oamenilor pe baza unei scări numerice – o decizie pe care eu o aplaud. Asemenea sisteme de evaluare bazate pe calificative numerice nu duc la obţinerea realizărilor pe care le aşteaptă managerii de la ele – respectiv la îmbunătăţirea performanţelor obţinute de către subordonaţii lor. În cel mai bun caz, aceste sisteme servesc altor scopuri: alocarea corectă şi imparţială a compensaţiilor şi alinierea scopurilor indivizilor la valorile şi strategiile companiei.

    • Performanţa e povestea. Cine sunt actorii?

      Când o maşină nu funcţionează aşa cum ţi-ai dori, primul gând este să o duci în service. Specialiştii îi vor verifica uleiul, frânele, bujiile sau distribuţia, îi vor curăţa filtrele şi la final ţi-o vor înapoia că nouă, bineînţeles, cu tot cu factură. De acum ai o maşină funcţională, care îndeplineşte toate standardele de performanţă, cel puţin pentru moment. 

    • Dezvoltarea noii generaţii de “top-performeri”: mixul ideal de competenţe

      Abilitatea de a prioritiza sarcinile si imunitatea la conditiile vitrege impuse de schimbarile frecvente din piata sunt printre competentele cheie de care au nevoie angajatii de azi pentru a deveni top-performeri intr-un mediu de lucru volatil, potrivit studiului anual Executive Guidance, realizat de compania globala de consultanta si cercetare Corporate Executive Board (CEB).

    • Ce facem cu angajaţii care nu performează

      Cu toţii ne dorim performanţă. Motivul simplu: generează succesul de care avem nevoie în business. Prin urmare este de la sine înţeles că orice manager îşi doreşte de la subalternii săi „performanaţă”. Dar unii confirmă, alţii nu.

Recomandările editorilor