
lucru in echipa
-
Zilele aglomerate nu încep întotdeauna ca atare, dar devin rapid haotice când lipsesc direcția clară, coordonarea dintre colegi și confirmările importante. De multe ori, din cauza ritmului alert, mesajele se pierd, taskurile se suprapun și
-
Mini-SOP pentru taskuri care trec prin mai multe mâini. Cum documentezi punctele de predare
Unele taskuri nu sunt doar ale tale. Încep la tine, continuă la alt coleg, poate se întorc, poate pleacă mai departe. Și exact acolo, în spațiile dintre roluri, apar confuziile. Când un task trece prin -
Performanța cere antrenament și o echipă sănătoasă, flexibilă și disciplinată
Ultimele luni m-au învățat o lecție despre disciplina personală în a face sport: de la o persoană care făcea mișcare din când în când, rar, câteva mișcări generate sub impulsul vinovăției, acum fac sport zilnic, -
Cum să-ți păstrezi cei mai buni angajați
Nu este vreun secret. De obicei, în companii, nu toți muncesc la fel și, evident, nu toți au aceleași rezultate. Un studiu publicat recent ne arată că cei mai buni 5% dintre angajați produc aproape 26% din outputul total al unei companii. -
Trei greșeli pe care oamenii de succes nu le fac niciodată
Anumite erori pot împiedica pe oricine să devină un om de succes, susţine Bernard Marr, într-o postare pe LinkedIn. Există, dincolo de conturile din bancă, multe repere în funcţie de care poţi să recunoşti oamenii de succes. Toţi se trezesc de dimineaţă şi urmează un ritual strict. Îşi definesc ţelurile într-un mod concret, căci ştiu că astfel au 50% şanse ca să le pună în practică şi să se simtă mai siguri pe ei.
-
Tu lucrezi cu tine?
Uneori ne gândim de ce nu lucrăm foarte bine cu alte persoane (la facultate, la serviciu, în diverse competiții ș.a.m.d.) și tindem să identificăm greșelile pe care le-am făcut noi sau colegii noștri și ulterior acestei analize apar discuții generale despre ce nu a mers bine.
-
În viitor: lucrul în echipe virtuale, mai puţine ore petrecute la birou
Reinventarea în cadrul aceleiaşi companii pare o provocare pentru mulţi angajaţi. Ar trebui ca aceasta să fie posibilă doar în cazul angajaților tineri sau și pentru cei cu mai multe experiență? Ionuţ Adrian Farcaş lucrează în cadrul Enel din 2006, timp în care a ajuns din poziţia de Asistent comercial în cea de Director al Global Business Services. Cum a reuşit acesta să se reinventeze şi cum vede viitorul companiilor, aflaţi chiar de la el.
-
Un pic altfel – Lecții de la fiul meu: să găsești scuze sau să găsești soluții?
Băiatul meu are niște mici probleme de coordonare motrice, fapt pentru care nu este la fel de îndemânatic precum colegii lui. În familie, toți l-am învățat, încă de pe la doi ani, de când am început să ne înțelegem cu el, că neîndemânarea nu o poate schimba, dar o poate transforma într-un avantaj. Că va trebui să gândească mai mult decât alții și să găsească singur soluții, altele decât cele la îndemâna oricui, la probleme care pentru alții nu există. Și că asta îl va face mai puternic.
-
My name is Player…Team player
Echipele sunt tot mai importante pentru succesul organizațiilor; acestea sunt responsabile pentru marea majoritate a activităților, de la crearea de noi produse inovatoare, până la demararea de noi afaceri la nivel global. În cercetările în ceea ce privește echipele, studiile sunt centrate pe disfuncționalitățile acestora. Dacă profităm de energia și de creativitatea pe care le poate genera o echipă, aceasta va putea obține rezultate mai bune în mai puțin timp. Ce înseamnă asta? Într-o organizație, cele mai multe obiective sunt realizate în echipă. Dacă vei demonstra că ai capabilitatea de a lucra bine în echipă, acest lucru ar putea avea un impact major asupra carierei tale.
-
Pentru doamne: mentoring, cursuri de dezvoltare, lucrul în echipă
Femeile moderne sunt adevărate eroine: au cariere strălucite, dar sunt, de multe ori în egală măsură, soţii şi mame extraordinare. Ca să reuşească să păstreze acest echilibru au nevoie de tot ajutorul, iar companii precum Hewlett-Packard Global eBusiness Centre (HP GeBOC), centrul de servicii de business al companiei din Bucureşti, au inclusă în cultura organizaţională protejarea femeii.
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...