legume
-
Ultima statistică realizată de Eurostat arată că, în Uniunea Europeană, peste 2,8 milioane de hectare au fost folosite pentru producția de fructe și fructe de pădure, iar alte 2,1 milioane pentru cea de legume. -
Peste 60 de culturi de legume și fructe românești primesc cea mai prestigioasă certificare de calitate din lume
62 de culturi românești de legume și fructe vor fi certificate internațional pentru calitate, în 2017, ca urmare a programului național demarat de Kaufland România în vederea dezvoltării agricultorilor locali. -
România pierde bătălia cu importurile de fructe şi legume
Anul trecut, România a atins mai multe recorduri negative în materie de creştere a importurilor la mai multe categorii de legume şi fructe. Spre exemplu, 40% din cantitatea de mere, 60% din cea de pere sau 86% din cantitatea de piersici de pe piaţa locală este de peste graniţe, scrie ECONOMICA.NET.
-
Supermarketurile, pregătite să primească legume românești de sezon
Începând cu jumătatea lunii martie, lanţurile de magazine care au dezvoltat programe împreună cu fermierii locali vor începe din nou să comercializeze legume proaspete sub brandurile pe care le-au creat, potrivit ECONOMICA.NET. -
Minţi şi mâini dedicate produselor made in Romania
Ne plângem că fructele și legumele nu au gust și că lucrurile pe care le găsim în magazine provin din China? Ce-ar fi dacă am inversa tendințele și am cumpăra produse autentic românești? Consumatorii n-au avut nicicând în istorie atât de multă libertate în a-și direcționa banii spre brandurile pe care le apreciază. Internetul permite un nivel de transparență fără precedent, iar când decidem ce cumpărăm, suntem tot mai informați cu privire la alternative. -
Producatorii de legume si fructe isi expun marfa la Carrefour
In perioada 7-13 august, producatorii romani de legume-fructe sunt asteptati in oricare hipermarket Carrefour din tarapentru a deveni parteneri si furnizori ai lantului de magazine Carrefour.
-
Ecobusinessul de familie care a dat lovitura
„Un nou mod de gândire e necesar dacă oamenii vor să supravieţuiască”, spunea celebrul fizician Albert Einstein. Aceste vorbe se potrivesc întocmai vremurilor pe care le trăim. Partea cea mai dură este că societatea, cel puţin cea românească, nu oferă soluţii care să ne redirecţioneze pe un drum bun. Individual, chiar dacă nu sunt multe cazurile, se mai întrezăresc proiecte îndrăzneţe ale unor persoane care gândesc asemenea naturalistului Sir Peter Scott: „Nu vom salva tot ce ne-ar plăcea să salvăm, dar vom salva mai mult decât dacă n-am fi încercat deloc”.
-
Război de un miliard de euro pe piaţa fructelor şi legumelor
Legumele şi fructele româneşti sunt pe cale de dispariţie în hipermarketuri, supermarketuri şi chiar în pieţe. Lista de motive este lungă, însă cel mai adesea invocat este acela că pe timp de iarnă producătorii autohtoni nu reuşesc să vină cu o ofertă care să acopere cererea, iar vara fie plouă prea abundent, fie este arşiţă. În aceste condiţii, importul rămâne singura soluţie. Cu toate acestea, există şanse ca lucrurile să se schimbe peste ceva timp.
Recomandările editorilor
-
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq. -
Generația Z simte presiunea incertitudinii: cum afectează anxietatea financiară viața tinerilor
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile. -
Care este principala provocare a antreprenorilor români | SONDAJ
Găsirea clienților reprezintă principala provocare pentru mai mult de jumătate dintre antreprenorii români, arată un sondaj recent realizat de aSpace -
Va ajunge starea de sănătate a angajaților un nou indicator de business?
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.