Iulian Angheluta
-
Campania Lumină pentru România a Asociației Free Miorița continuă cu dotarea cu sisteme fotovoltaice a 15 case din satul Balta Roșie, orașul Flămânzi, județul Botoșani. Deși satul nu există pe hartă, în Balta Roșie trăiesc 60 de oameni, din care 25 de copii minori. Copiii își fac temele la lumina lanternei sau a felinarului. Până acum, autoritățile nu au găsit soluții pentru extinderea rețelei de electricitate, deși oamenii locuiesc la trei km de cel mai apropiat stâlp de electricitate. -
Iulian a luminat un sat! Tu ce faci?
Povestea lui Iulian Angheluţă deschide campania lansată de revista CARIERE, OAMENI CARE NE INSPIRĂ.
Iulian este fondatorul Asociaţiei Free Mioriţa, prin care şi-a propus să se implice la nivel social pentru a îmbunătăţi viaţa unor comunităţi din România. Iulian investeşte timp şi energie în proiectul Lumină pentru România.
A participat de-a lungul anilor la acţiuni sociale, de ajutorare a unor semeni mai puțin norocoși sau acțiuni de protejare a mediului, de ecologizare și de reîmpădurire a unor zone sensibile.
Vă invităm să îi aflaţi povestea. -
Tur cu bicicleta prin cătunele României în cadrul campaniei „Lumină pentru România”
Duminică, 27 aprilie, ora 10, Iulian Angheluță, fondatorul Asociației Free Miorița a plecat într-un tur al României pe bicicletă. Punctul de întâlnire cu susținătorii campaniei „Lumină pentru România” a fost monumentul “Kilometrul zero”, localizat în centrul Bucureștiului, în fața Bisericii Sf. Gheorghe.
-
În Ajun de Florii, s-a făcut lumină la Ineleţ
Locul pe care sătenii din Ineleţ îl numesc şcoală, cu greu poate fi numit aşa. Din cele patru clase, două sunt dezafectate şi servesc drept spaţiu de depozitare a tot ce nu mai este de folos. De fapt, nici satul nu e unul în toată puterea cuvântului, deoarece casele sunt răsfirate, una ici, alta dincolo, în total şase gospodării. Şcoala din Ineleţ are doar trei elevi înscrişi la cursurile primare, care petrec două ore de mers pe poteci înguste de munte şi prin pădure, ca să ajungă la ea. Fără electricitate, fără apă curentă, învăţătorul şi cei trei elevi ai săi îşi dau toată silinţa să ajungă la clasă, ca să înveţe şi aceşti copii câte ceva.
-
Omul care a luminat un sat - Video
De cele mai multe ori e mult mai simplu să ne plângem de diverse aspecte care ne deranjează decât să ne punem pe treabă și să încercăm să facem o schimbare. Acesta însă nu este și felul de a fi al lui Iulian Angheluță, fondator al asociației Free Miorița. În loc să stea cu mâinile în sân și să aștepte ca altcineva să rezolve problemele cu care ne confruntăm, Iulian încearcă și reușește, după cum singur declară, să pună umărul la schimbare.
-
Omul care a luminat un sat
Pentru majoritatea dintre noi bunăstarea personală și un trai liniștit reprezintă cele mai comune idealuri. Pentru alții însă, a-i ajuta pe cei din jur reprezintă un stil de viață. Este și exemplu lui Iulian Angheluță, fost publicitar, care a pus bazele, alături de doi prieteni, unui ONG care să-i ajute pe cei mai puțin norocoși decât noi.
Recomandările editorilor
-
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq. -
Generația Z simte presiunea incertitudinii: cum afectează anxietatea financiară viața tinerilor
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile. -
Care este principala provocare a antreprenorilor români | SONDAJ
Găsirea clienților reprezintă principala provocare pentru mai mult de jumătate dintre antreprenorii români, arată un sondaj recent realizat de aSpace -
Va ajunge starea de sănătate a angajaților un nou indicator de business?
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.