
interactiune
-
Anul acesta, DevCon Live 2021 s-a desfășurat pe parcursul a 2 zile, online, în format virtual. În perioada 3-4 Noiembrie, peste 5000 de participanți au luat parte la 57 de sesiuni tehnice susținute în cadrul
-
Modelul PCM® și influența în relațiile de muncă
De ce colegul nu vine la masă cu noi? – înseamnă că nu-i place de noi. Nu-i normal să stai acolo singur tot timpul.
De ce colega se apucă de plâns când îi dai un -
Nevoia de apreciere și cât contează ea în ecuația leadership-ului
Exprimate în cifre, eforturile unei companii de a-și dezvolta employer branding-ul, de a atrage talente și de a le face fericite în cadrul organizației, astfel încât să prindă rădăcini și să contribuie la progresul business-ului -
Munca remote continuă! La ce provocări trebuie să se aștepte managerii și care sunt cele mai bune soluții
Photo by DESIGNECOLOGIST on Unsplash
Mulți angajați vor petrece ultimele luni din an lucrând tot din biroul de acasă. Mai toate companiile care au recurs la work from home susțin că, în general, productivitatea a -
Cum schimbă COVID-19 felul în care muncim și învățăm în România?
Situațiile de criză accelerează adoptarea inovației în industria de learning. Crește cererea de training livrat la distanță. -
Un proiect născut din nevoia de informare și interacțiune: Povestea Happy Moms
Când Dana Lupșa a decis să iasă din zona de confort a postului de cadru didactic și să înceapă o activitate pe cont propriu, a înțeles și semnificația îndemnului lui Mark Twain: “explorează, visează, descoperă”. -
Oportunități de carieră pentru studenţi la Career Innovation Week - Technology Day Brașov
Technology Day Brașov va avea loc pe 12 noiembrie, la Hotel Aro Palace. Evenimentul își propune să reunească 100 de studenți pasionaţi de IT şi inginerie care vor participa la o serie de workshop-uri şi sesiuni de interacţiune cu reprezentanţii companiilor. Aceștia vor afla despre ultimele noutăți în materie de tehnologie și inovații în inginerie și vor avea șansa de a afla ce poziții sau programe de internship sunt disponibile în cadrul companiilor. -
S-a deschis primul shop pe Facebook al unui lanţ farmaceutic
Agenţia de comunicare Tuio dezvoltă campanii promoționale pentru Centrofarm, prin intermediul aplicației fBoutik, pe pagina de Facebook a cunoscutului lanț de farmacii. Clienții Centrofarm pot cumpăra până pe 19 iulie produse chiar din pagina de Facebook Centrofarm, în cadrul tab-ului dedicat, Centrofarm Fan Shop. Conceptul este semnat de Tuio, agenția care a coordonat și implementarea aplicației.
-
A-ți gestiona brandul înseamnă a-ți controla viitorul
În viață, imaginea poate să termine o relație înainte ca ea să înceapă! Fiecare are și este o imagine: despre sine și pentru ceilalți cu care interacționează. Totodată, ceilalți au o imagine despre tine, care poate să lucreze în favoarea sau defavoarea ta.
-
Workshop gratuit de comunicare nonverbală
Tot ceea ce se întâmplă în jurul nostru e comunicare. Comunicăm atât de mult încât am putea crede că stăpânim „la perfecție” acest proces care stă la baza oricarei relații umane. Comunicăm mult, însă, bine?
-
Atuuri pentru reușită
„Secretul cel mai bine păzit e la vedere” se spune atunci când vorbim despre comunicarea nonverbală.
Fiecare gest e o trăire sau, mai bine zis, fiecare mișcare voluntară sau involuntară, pe care o facem, de la un simplu zâmbet și până la poziția corpului reflectă o stare interioară, o trăire ce reprezintă adevarata noastră intenție fată de persoane sau situații.
-
5 strategii de a interacționa cu persoanele dificile
„Nu ştiu cum poţi să rezişti într-un asemenea mediu de lucru!” obişnuiam să îi spun unei prietene ori de câte ori îmi povestea despre relaţia dintre ea şi conducerea companiei în care lucra. Acum, când în sfârşit şi-a schimbat locul de muncă, se întreabă cum a reuşit să reziste într-un loc unde astăzi nu s-ar mai întoarce pentru nimic în lume. În cei 2 ani petrecuţi acolo, a realizat că este foarte solicitant să fii pozitiv şi încurajator când cineva din jurul tău este tot timpul critic, deprimat, iritat sau nervos.
-
Ce nu spunem atunci când vorbim?
Teama că nu suntem suficient de buni poate deveni soră cu claustrofobia în interacțiunile noastre. Fie că vorbim despre mediul de business, fie că vorbim despre viețile personale, ni se întâmplă uneori să nu spunem exact ceea ce gândim, simțim sau ne dorim.
-
Cum interacţionează clienţii cu firmele, prin intermediul social media
Circa 35% dintre clienţi utilizează social media pentru a interacţiona cu companiile private, aceştia fiind mult mai dispuşi să laude un serviciu sau produs decât să reclame o experienţă neplăcută.
-
Permacultura - Foloseşte limitele şi valorifică marginile
Dacă am acorda mai multă atenţie felului în care folosim resursele de care avem nevoie – hrană, energie, locuinţă, bunuri materiale sau nonmateriale –, ar exista şansa să obţinem mai mult de la viaţă, consumând mai puţin. Am putea fi mai productivi, cu eforturi mai mici, şi am putea obţine o mulţime de beneficii pentru mediu şi pentru noi înşine, acum, dar şi pentru generaţiile care vor veni.
-
Mi-au furat maşina, dar nu-mi pasă!
O persoană fericită nu este o persoană aflată în anumite circumstanţe, ci mai degrabă o persoană având anumite atitudini, crede Hugh Downs, realizator de televiziune american în anii ‘50 - ‘70.
-
Ce impact ai avut azi asupra celorlalți?
Îți amintești dacă astăzi, în drum spre birou, te-ai întâlnit cu un coleg sau o colegă? Îți amintești dacă zilele trecute, în cadrul unei întâlniri, ai întrerupt pe cineva în timp ce vorbea? Îți amintești dacă ai evidențiat suficient de bine competențele tale cheie la cel mai recent interviu la care ai fost? Ai pierdut vreodată un client pentru că n-ai făcut o impresie bună? Își amintesc oamenii de toți colegii tăi, dar mai puțin de tine?
-
LinkedIn schimbă, simplifică şi încurajează interacţiunea
Ce se mai “poartă” în materie de imagine pe LinkedIn? Compania a anunţat ieri relansarea paginilor de profil şi, tot de ieri, este disponibilă aplicaţia LinkedIn Ads în limba română, vestea aceasta bună sosind la pachet împreună cu o promoţie valabilă până pe 25 octombrie.
-
Un model pentru comportamente „hrănitoare”
În cartea sa Inteligența Socială, Karl Albrecht prezintă un model pe care vreau să vi-l împărtăşesc astăzi. Am ales să continui acest subiect deoarece abilităţile sociale reprezintă o componentă importantă a Capabilităţii Emoţionale şi consider că modelul pe care urmează să vi-l prezint este de un real ajutor pentru a înţelege partea pragmatică a interacţiunilor dintre oameni. Modelul este intitulat S.P.A.C.E.
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...