
industria auto
-
Specialiști din companii auto germane, dar și din industrii furnizoare pentru domeniul auto, au dezbătut marți seara, la Intercontinental Athénée Palace Bucharest, situația acestei industrii în România și Germania, în cadrul Întâlnirii lunare a membrilor
-
AUMOVIO s-a lansat oficial în România. Are peste 13.000 de angajați în Brașov, Iași, Sibiu și Timișoara
Industria auto globală intră într-o nouă etapă prin lansarea oficială a AUMOVIO, companie desprinsă din grupul Continental, care își propune să definească mobilitatea viitorului printr-o combinație de inovație tehnologică, expertiză solidă și o strategie clară -
Efectele Brexit. Industria auto trage obloanele încet, dar sigur
Se anunță o perioadă de concedieri temporare în Marea Britanie iar muncitorii din industria auto sunt primii care vor suferi, potrivit unei analize bloomberg. -
Un CMO care a demonstrat că marketingul nu înseamnă doar hiperbolă, ci valoare pe termen lung
Cu un background academic 100% în domeniul economic, Anda Drăghici a jonglat din punct de vedere profesional între advertising, comunicare și industria auto. În urmă cu 7 ani a renunțat la un job într-o multinațională pentru a face marketing într-o companie care inițial nu credea în eficiența acestuia. După câțiva ani de „vorbit klingoniana”, ea a ajuns CMO-ul GOPET România. -
Maşina a devenit un computer pe roţi: Impactul transformării digitale în industria auto
Maşina a devenit de ceva vreme un computer pe roţi, în condiţiile in care partea electronica şi conectarea la Internet sunt la fel de preţuite de şoferi ca puterea motorului şi şinuta de drum. Un studiu recent cuantifică impactul pe care transformarea digitală îl are asupra industriei auto. -
Unde-s mulți, profitul crește. Alianța Nissan-Renault a economisit milioane în 2015
Renault și Nissan au un parteneriat din 1999, conform căruia Renault deține 44,3% din acțiunile Nissan, în timp ce Nissan controlează un pachet de 15% din acțiunile Renault. De asemenea, cele două companii au același director general, Carlos Ghosn. -
Companiile din industria auto vor femei manager, dar nu le caută
Deşi 90% dintre companiile auto cred că trebuie să-şi schimbe în mod radical abordarea faţă de atragerea, retenţia şi promovarea talentelor, doar 22% dintre acestea dispun de programe structurate pentru dezvoltarea carierei femeilor din organizaţie, arată studiul global EY privind diversitatea de gen din industria auto - Respond to industry volatility without gender diversity? Think again. -
Ce angajări fac firmele din industria auto
Industria auto reprezintă unul dintre domeniile care a oferit în ultimii ani mii de locuri de muncă românilor şi care în continuare este în căutare de personal. WALL-STREET.RO îţi prezintă ce angajări fac cele mai mari firme de profil din domeniu. -
GiGroup: Relocăm oameni pentru industriile automotive, producție și FMCG
Companiile care au vârfuri de producție în anumite perioade din an sau riscă să rămână în urmă cu producția apelează la angajați în regim temporar relocati din alte zone ale țării, chiar dacă se poate dovedi o soluție costisitoare, cele mai multe oferte venind de la fabricile producătoare de componente auto. -
Află care este mașina anului 2015 în România!
Opel Corsa a câştigat titlul „Maşina Anului 2015 în România”. Juriul desemnat de Asociaţia Presei Auto din România (APAR) a oferit 206 puncte pentru Opel Corsa, în timp ce ocupanta locului al doilea, Volkswagen Passat, a obținut 146 de puncte. Podiumul a fost completat de Ford Focus, cu un total de 107 de puncte. -
Cine externalizeaza in Romania? Dar mai ales de ce?
BPO (Business Process Outsourcing) desemneaza acele activitati externalizate de catre o companie catre un tert. Romania a devenit locul ideal pentru serviciile nearshore ca rezultat al unui sistem de invatamant cu rezultate satisfacatoare ca medie si a fortei de munca de buna calitate. Tinerii romani, datorita compatibilitatii culturale, cunosc o plaja variata de limbi straine. Limbi precum engleza, franceza, maghiara, spaniola, italiana, germana sau rusa sunt la mare cautare in domeniu.
-
Mașinile low cost, viitorul industriei auto?
Inaugurată în 2004 de Dacia Logan, faimoasa gamă Entry de autoturisme low cost produse de Renault generează 40% din vânzările grupului francez. Modelul cel mai bine comercializat, 4x4 Duster, bate chiar toate recordurile în acest sens. Împreună cu aliatul sau Nissan, Renault pregătește un autoturism de 5.000 de euro, apoi de 3.000 de euro. În fața acestei reușite, concurenții companiei franceze, care au luat în derâdere strategia ei, dezvoltă, la rândul lor, vehicule ieftine.
-
Cat se castiga in industria electronicelor auto?
In ultimii ani, industria echipamentelor electrice si electronice din Romania si-a consolidat dezvoltarea pe piata locala. De altfel, aceasta industrie a fost una dintre primele prezente aici, prin numeroase investitii in proiecte de tip greenfield. Cel mai bine reprezentat in prezent pare a fi segmentul componentelor electrice si electronice pentru automobile, dar si segmentele de echipamente pentru telecomunicatii si produsele electrocasnice stau destul de bine.
-
Repere salariale in industria auto
Industria auto din Romania cunoaste o dezvoltare considerabila in ultimii ani, odata cu aparitia unor jucatori mari pe piata, precum Renault, care a preluat, din 1999, producatorul autohton "Dacia". In Europa Centrala si de Est, piata auto romaneasca ocupa al doilea loc, ca marime, dupa Polonia.
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...