Skip to main content

ikea

    • POPAS URBAN la un experiment frumos

      Peste 20.000 de vizitatori i-au trecut pragul în perioada 15 februarie – 29 martie 2017. În fiecare weekend, mici vizitatori s-au putut bucura de 40 de ateliere și piese de teatru pentru copii, iar în fiecare seară de marți și joi Ambasada Suediei a organizat seri de film, respectiv cursuri de limbă suedeză...
    • 25.532 de ajutoare pentru SOS Satele Copiilor

      Acesta este numărul de scanări de carduri Ikea Family înregistrat în luna aprilie pentru mobilarea caselor familiale din SOS Satul Copiilor București. În curând, copiii beneficiari ai programului se vor juca în camere colorate, care se vor înnoi cu mobilă de la magazinul Ikea din București.

    • În 2013, IKEA Foundation a donat cu 21% mai mult față de anul precedent

      IKEA Foundation a lansat ieri, 11 martie, raportul anual pentru anul 2013 și anunță donații în valoare de 139 de milioane de dolari (101 milioane de euro), care au fost direcționați către copiii și familiile din cele mai sărace comunități ale lumii. În 2013, IKEA Foundation a intrat în topul fundațiilor care fac cele mai mari donații din lume. Cele 12 parteneriate din anul precedent au ajutat milioane de copii din 35 de ţări, inclusiv Brazilia, Thailanda şi Sudanul de Sud.

    • IKEA face copiii fericiţi!

      La IKEA au ajuns câteva personaje din poveşti, super-eroi, care vor să ajute Salvaţi Copiii şi UNICEF, prin intermediul campaniei Jucăriile de pluş, derulată de IKEA Foundation. Pentru fiecare jucărie de pluş cumpărată, un euro se duce în fondul campaniei. Vouă vă plac jucăriile de pluş? Daţi o mână de ajutor!

    • IKEA va lansa mobilă cu televizor şi sistem audio integrat

      IKEA, cel mai mare producător de mobilă din lume, își extinde gama de produse odată cu intrarea pe piaţa electronicelor de consum. Astfel, producătorul anunță lansarea unei gamă de articole de mobilier cu televizor şi sistem audio integrat, dezvoltate în parteneriat cu o companie chineză, TCL Multimedia, informează Reuters.

    • Flexibilitatea unui manager cosmopolit

      Magazinul retailerului de mobilă Kika de la periferia cartierului Militari este aproape gol într-o dimineaţă friguroasă de februarie, când ninsoarea abundentă a redus la tăcere faimosul trafic bucureştean. Într-o astfel de zi l-am întâlnit pe Lars Lund, care la prima vedere nu mă surprinde, ţinând cont că ştiam deja că este danez. Înalt, blond cu ochi albaştri, Lars vorbeşte o engleză cu accent american, prelucrat timp de şase ani în Philadelphia, Minneapolis şi New York, pe vremea când a fost manager atât la Kika, cât şi la IKEA. 

    • Descurajarea BIROCRATIEI

      Pe masura ce organizatia se dezvolta, creste si necesitatea controlului. Ajunse in faza de maturitate, companiile au ierarhie, sisteme de raportare bine stabilite, linii de autoritate si responsabilitate, instructiuni si norme bine precizate. Principiile care stau la baza culturii organizationale dicteaza urmarea instructiunilor pentru evitarea greselilor. De multe ori, standardele si regulile devin mai importante decat comportamentul antreprenorial. Daca, de exemplu, ideea de a introduce un nou produs sau serviciu apartine unui angajat de la entry-level, pana la autoritatea finala de decizie se interpun, in multe cazuri, de la patru pana la sase niveluri ierarhice, fiecare nivel putand bloca in orice moment drumul ideii inovatoare.

    • Ideile simple aduc succese rasunatoare

      Cunoscuta pentru designul sau utilitar, flexibila, usor adaptabila atat la locuintele mici, cat si la cele mari, mobila IKEA s-a impus pe piata de profil datorita procesului de fabricatie care reduce costurile si materia prima. Un alt semn distinctiv este ambalajul flat-pack, care reduce spatiul si costurile de transport si permite asamblarea rapida a produselor de catre client.

Recomandările editorilor