Skip to main content

hipermarket

    • Secretul mărcilor proprii din hipermarketuri și mitul calității acestora

      Consumatorul român s-a orientat foarte mult în actualul context economic către mărcile proprii ale magazinelor, deoarece găseşte produse şi articole de calitate similară, dar cu 20% mai ieftine, a declarat, sâmbătă, Delia Nica, director executiv al Asociaţiei Marilor Reţele Comerciale din România (AMRCR), la Antena 3, în cadrul ediţiei speciale "România în Mişcare".

    • Oportunităţile lui 2013. Stop hipermarketurilor! Bun venit magazinelor de proximitate!

      După neaşteptata febră investiţională şi expansiunea retailerilor în formate din cele mai mici, anul 2013 pare să diversifice aria de oportunităţi. Investitorii în spaţii şi afaceri de retail şi-au aliniat cărucioarele de cumpărături şi privesc acum cu jind la formatele de proximitate, magazinele specializate şi cele on-line. Nu au fost uitate nici centrele comerciale, care din 2013 vor căpăta un nou suflu la inaugurări.

    • Industrii aruncate la fier vechi

      Politica de industrializare forţată de dinainte de 1990 a provocat o adevărată furtună asupra economiei capitaliste instaurate după căderea comunismului, iar combinatele ce reprezentau mândria autorităţilor vremii au devenit istorie sau, în cel mai fericit caz, s-au restrâns considerabil. Schimbările au fost extrem de vizibile. În unele situaţii, pe vechile amplasamente au apărut blocuri de locuit sau halele cândva industriale s-au reinventat, iar cazurile cele mai elocvente sunt apariţia mall-urilor sau a hipermarketurilor. În altele, s-a ales praful şi azi totul arată ca după bombardament: tone de moloz, căutători de fier vechi, oraşe monoindustriale aflate în cădere liberă după închiderea combinatului de la marginea aşezării.

    • Război de un miliard de euro pe piaţa fructelor şi legumelor

      Legumele şi fructele româneşti sunt pe cale de dispariţie în hipermarketuri, supermarketuri şi chiar în pieţe. Lista de motive este lungă, însă cel mai adesea invocat este acela că pe timp de iarnă producătorii autohtoni nu reuşesc să vină cu o ofertă care să acopere cererea, iar vara fie plouă prea abundent, fie este arşiţă. În aceste condiţii, importul rămâne singura soluţie. Cu toate acestea, există şanse ca lucrurile să se schimbe peste ceva timp.

    • Toţi angajaţii hipermarketului închis în decembrie vor continua să lucreze în magazinele real,- din Timişoara

      real,- Hypermarket România a finalizat în aceste zile procesul de relocare a angajaţilor magazinului real,- Timişoara 3 (în Ghiroda, lângă aeroport), după ce compania a decis să închidă locatia în luna decembrie a anului trecut. Pănă la sfârşitul lunii martie a.c, în procent de 100%, angajaţii îşi vor continua cariera tot în cadrul companiei, în unul dintre celelalte magazine deschise în Timişoara, anunţă retailerul într-un comunicat.

    • Ofertele crizei: doua produse la pretul unuia

      Inspirati sau nu de cantecul suedezilor de la Abba, "Two for the price of one", unele companii se intrec in oferte aproape ireale. Daca in hipermarketuri a devenit un lucru obisnuit ca la achizitionarea unui produs sa-l primesti pe al doilea gratuit, nu acelasi lucru se intampla cu alte servicii care in mod traditional nu aplicau acest model.

    • Fuga dupa promotii

      Tot mai multi romani se orienteaza catre marile magazine pentru a-si face cumparaturile si apeleaza tot mai rar la magazinele traditionale. Motivul? Este mult mai comod sa alegi mai multe produse dintr-un singur loc decat sa alergi dupa ele prin toate magazinele din cartier sau din piata. In plus, marile magazine ofera cumparatorilor oferte promotionale, lucru care nu se aplica si in cazul magazinelor traditionale. Cum se descurca magazinele mari si care este comportamentul consumatorului pe timp de criza?

Recomandările editorilor