Skip to main content

GfK Romania

    • Cu ce ochi văd angajatorii tichetele de masă electronice

      În contextul preocupărilor privind introducerea tichetelor de masă în format electronic, Chèque Déjeuner România și GfK România au realizat un studiu calitativ referitor la nivelul de acceptare a instrumentelor electronice de către angajatorii și angajații din România. Realizat în rândul managerilor români care acordă tichete de masă, acesta și-a propus să investigheze cum este perceput noul suport electronic, precum și care sunt avantajele și barierele identificate de angajatorii români în introducerea acestui instrument electronic. 

    • Majoritatea românilor nu se aşteaptă la majorări salariale în 2012

      Românii sunt în continuare pesimişti în ceea ce priveşte evoluţia remuneraţiei pe care urmează să o primească în acest an. Un procent de 40% cred că venitul lor va rămâne acelaşi, în vreme ce 37% spun că se aşteaptă ca acesta să scadă, potrivit informaţiilor provenite din Barometrul de Încredere a Consumatorului, studiu cofinanţat de Comisia Europeană şi realizat lunar de GfK România. În ceea ce priveste evoluţia perspectivelor situaţiei economice actuale, comparativ cu cele consemnate în urmă cu un an, se poate constata o usoară îmbunătăţire.

    • Un roman din zece are card de credit

      Manageri sau specialisti cu studii superioare, atrasi de produsele hi-tech (laptopuri, PC-uri si telefoane mobile), care merg frecvent la cumparaturi, inclinati sa cumpere lucruri ca sa-si ofere o recompensa. Acesta este profilul utilizatorilor de carduri de credit realizat in cel mai recent studiu al GfK Romania. 

Recomandările editorilor