
2021 - un an al așezării pe un nou făgaș
CUM AȚI DESCRIE, ÎN CÂTEVA CUVINTE, ANUL 2021, DIN
2014 Harvard Business School Publishing Corp.
Liderii sunt puşi sub o presiune imensă de a demonstra că sunt genul de oameni cărora subordonaţii le pot înţelege felul de a simţi şi gândi – deci pot crea o legătură cu ei – şi că sunt umani şi ... amabili. Mulţi lideri cedează acestui impuls; la urma urmei, puţini oameni vor să fie „tipul cel rău”. Numai că aşteptările faţă de lideri includ şi faptul că ei vor fi capabili să ia prompt unele decizii dure, care să fie în interesul companiei şi al echipei pe care o conduc. Dacă eşti prea amabil, poţi ajunge să fii leneş, ineficient şi iresponsabil – şi, în cele din urmă, să fii nociv atât pentru persoanele individuale, cât şi pentru organizaţie, în întregul ei.
Auzim foarte des oamenii de business vorbind despre cât de importante sunt relațiile de afaceri și cât de greu se construiesc acestea în timp. Totuși, nu foarte multe persoane sunt atente la modul în care pun capăt unei relații de business. Cu toții știm că relațiile de afaceri nu durează o veșnicie: angajații noștri aleg să părăsească firma, clienții decid să cumpere produsele altei companii, iar furnizorii sunt adesea înlocuiți. Nu trebuie să uitați însă că modul în care au loc aceste despărțiri ar putea să aibă reprecursiuni în viitor.
In cazul contractelor de servicii, dificultatile de comunicare provenite in principal din diferentele de asteptari si perceptii dintre client si furnizor pot avea consecinte majore asupra relatiei dintre cele doua organizatii.
In 2010 au fost autorizati 3.495 de furnizori de formare profesionala si au fost recunoscute 5.000 de programe de certificare, potrivit Mikaelei Balan, reprezentant al Unitatii Executive a Consiliului National al Calificarilor si al Formarii Profesionale a Adultilor (UE CNCFPA).