Skip to main content

furnizori

    • Sănătatea nu se vindecă numai cu bani




      © 2015 Harvard Business School Publishing Corp.

      Mulţi oameni au susţinut, cu argumente şi dovezi, faptul că sistemul de îngrijire a sănătăţii trebuie să se îndepărteze de modelul de plată taxă-per-serviciu. Numai că lucrul pe care-l trec ei cu vederea în discuţiile lor este dificultatea de a gestiona efectiv această schimbare. Chiar dacă este instaurat un nou sistem de plată, nu există nicio garanţie că furnizorii de servicii medicale îşi vor schimba comportamentul pe care-l au faţă de pacienţi. 
    • Ai idee câte probleme declanşezi când eşti un lider prea amabil?

       2014 Harvard Business School Publishing Corp.

      Liderii sunt puşi sub o presiune imensă de a demonstra că sunt genul de oameni cărora subordonaţii le pot înţelege felul de a simţi şi gândi – deci pot crea o legătură cu ei – şi că sunt umani şi ... amabili. Mulţi lideri cedează acestui impuls; la urma urmei, puţini oameni vor să fie „tipul cel rău”. Numai că aşteptările faţă de lideri includ şi faptul că ei vor fi capabili să ia prompt unele decizii dure, care să fie în interesul companiei şi al echipei pe care o conduc. Dacă eşti prea amabil, poţi ajunge să fii leneş, ineficient şi iresponsabil – şi, în cele din urmă, să fii nociv atât pentru persoanele individuale, cât şi pentru organizaţie, în întregul ei.

    • De ce nu e bine să „arzi podurile” în urma ta în afaceri

      Auzim foarte des oamenii de business vorbind despre cât de importante sunt relațiile de afaceri și cât de greu se construiesc acestea în timp. Totuși, nu foarte multe persoane sunt atente la modul în care pun capăt unei relații de business. Cu toții știm că relațiile de afaceri nu durează o veșnicie: angajații noștri aleg să părăsească firma, clienții decid să cumpere produsele altei companii, iar furnizorii sunt adesea înlocuiți.  Nu trebuie să uitați însă că modul în care au loc aceste despărțiri ar putea să aibă reprecursiuni în viitor.

Recomandările editorilor