
fidelizare
-
Motivația și loialitatea angajaților nu mai pot fi reduse la simplul pachet salarial și beneficiile clasice. Tot mai multe companii caută să ofere recunoaștere reală, oportunități de creștere și un sens al muncii de zi
-
Companiile schimbă regulile jocului pentru angajați. Beneficiile inovatoare devin noul standard în lupta pentru talente
Într-un peisaj economic tot mai competitiv, companiile își regândesc strategia de resurse umane. Noile cercetări realizate de Fidelity Investments în 2025 arată o tendință clară: organizațiile investesc mai mult în beneficii personalizate pentru angajați. Scopul? -
O companie sănătoasă este formată din angajați sănătoși
Trăim și muncim într-o lume în continuă schimbare, tocmai de aceea strategia companiei Sodexo este de a se adapta continuu și de a învăța din mers, pentru a oferi angajaților săi o experiență unică și -
Cum să construieşti o relaţie de durată între brandul tău şi clienţi: 3 valori esenţiale şi un studiu de caz
Campanii de marketing, brand awareness, advertising, toate cu un singur scop: să îţi aducă mai aproape clienţii şi să-i fidelizeze. -
Fidelitate la un click distanta
Probabil ca v-ati intors din vacanta, ati despachetat si ati postat ultimele fotografii pe Facebook, cu cel mic jucandu-se la plaja „Cut the Rope 2”, pe tableta. Unii dintre voi au comandat deja rechizitele si ghiozdanul pustiului dintr-un e-shop. Nu e nimic surprinzator in faptul ca v-ati intors la serviciu, unde se discuta aprins despre cum veti creste vanzarile online sau cum veti fideliza adeptii din mediile sociale. Deci, n-ar trebui sa va mire ca dedicam editia-print a lunii septembrie, afacerilor online.
-
Cele mai avantajoase carduri de credit
Ca să-şi fidelizeze şi să-şi extindă clientela, băncile acordă utilizatorilor de carduri de credit o serie bonusuri şi recompense. Una dintre cele mai frecvente modalităţi de răsplatire a clienţilor o reprezintă punctele de loialitate convertibile în bani. Acestea pot fi folosite ulterior pentru reduceri la diferite magazine partenere sau valorificate sub formă de cumpărături gratuite la aceiaşi comercianţi. Un alt beneficiu constă în rambursarea de către bancă a unui procentaj din banii cheltuiţi. Pe lista avantajelor mai figurează şi plata în rate fără dobândă, precum şi o perioadă de graţie de până la 60 de zile pentru tranzacţii la comercianţi.
-
Consumatorii preferă beneficiile imediate în locul programelor de fidelizare
Clienţii nu mai răspund la programele tradiţionale de fidelizare şi, în schimb, solicită beneficii imediate şi personalizate, potrivit rezultatelor Customer Barometer 2011, realizat de Ernst&Young.
-
Cresteri in 2009: Turismul de business tinteste sus
Sectorul de corporate travel anunta cresteri in 2009, in ciuda valului de zvonuri din mediul de business care anunta ca anul acesta companiile vor strange cureaua pe toate planurile. Firmele de turism spun insa ca, cel putin pentru inceput, au solutii.
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...