
eleganta
-
Festivalul Internațional al Orchestrelor Radio „RadiRo”- 2018 este festivalul dedicat orchestrelor radio din Europa și din lume, eveniment produs și organizat de Radio România. Cea de-a IV-a ediție a festivalului se va desfășura între 18
-
Cum arăţi, cum te îmbraci – o carte de vizită. A ta şi a companiei
În cerinţele joburilor apar menţiuni precum „aspect fizic plăcut“, „prezenţă agreabilă“, însă e greu de estimat ce înţelege angajatorul prin aceşti termeni generali. Fiecare persoană îşi creează mai mult sau mai puţin conştient imaginea, adică felul în care este percepută de cei din mediul în care trăieşte şi lucrează. Vorbind strict despre ceea ce observăm la nivel fizic, imaginea are multiple aspecte: felul în care arătăm, la chip şi la trup, cum ne îmbrăcăm, machiajul abordat, greutatea corporală, înfăţişarea în tot ansamblul ei contează. -
Rochii pentru Crăciun și Revelion
Luna sărbătorilor de iarnă este una plină de strălucire și eleganță, care nu se poate celebra decât printr-o ținută desăvârșită, în compania unor oameni plini de entuziasm. Dacă ți-ai propus să sărbătorești de Crăciun și Revelion, în cadrul unui restaurant elegant, YOKKO îți pune la dispoziție ținute stilate și rafinate, care te vor transforma într-o adevărată divă. -
A fost inaugurat primul magazin YOKKO la Iași!
Brandul YOKKO a decis să-și extindă lanțul de magazine și a deschis, pe data de 6 noiembrie 2014, primul magazin din Iași, în cadrul Centrului Comercial Felicia, din strada Bucium nr.36. -
O istorie a eleganței. De la noblețe la snobism
Adeseori ne întrebăm, atunci când răsfoim diverse ghiduri de bune-maniere, cum s-a născut ideea de politețe și care este istoria din spatele unor gesturi codificate care au intrat în firescul cotidian. Multe dintre regulile de bunăcuviință de astăzi se datorează obiceiurilor de la marile curți nobiliare din Europa medievală.
-
O primăvară elegantă, de senzație!
Accente de feminitate, spirit de aventură, senzaţii dulci şi stropi de eleganţă! Primăvara este colorată și abia așteaptă să vadă zâmbete și ochi strălucitori!
-
Nu există „prea bine îmbrăcat”
Afacerile cu costume bărbăteşti, croite pe măsură, au înflorit în ultima vreme. Acum, dacă un bărbat vrea să fie la fel de bine îmbrăcat precum actorii din filmele americane sau ca tipii misterioşi din reviste, o poate face fără să se ducă la Milano sau Londra, ci mult mai aproape de casă, la Bucureşti.
-
Eleganţă şi rafinament cu un singur accesoriu
Pentru toate doamnele şi domnişoarele care vor să aibă un look aparte, dar şi pentru domnii care vor să atragă imediat privirile... tocmai au fost lansate câteva accesorii colorate, elegante, sofisticate. Despre ce este vorba? Despre Prima colecţie de pălării prêt-à-porter.
-
AOC lansează cel mai stilat monitor de până acum, cu design de culoare albă
Eleganţa şi rafinamentul definesc personalitatea. Pentru asta avem nevoie de lucruri stilate care să ne facă viaţa frumoasă şi care să ne inspire. AOC s-a gândit la acest aspect şi a lansat un nou monitor care oferă un design unic, elegant şi este, bineînţeles, pe măsura evoluţiei în ceea ce priveşte tehnica incorporată.
-
Colecţia Legacy, pentru bărbaţii maturi, preocupaţi de carieră
Este pentru prima dată când Tudor, croitorul bărbatului matur, activ, preocupat de carieră, creează o linie vestimentară care, prin materiale, culori şi croială reuneşte trei generaţii distincte, unite de simbolul unei vestimentaţii elitiste şi corecte.
-
Pasiune şi design, culori, flori şi artă
Acum opt ani a vrut ceva nou, simplu şi elegant. Îi plac florile foarte mult şi voia să le împletească într-un mod unic, special. Mădălina Sandu, căci despre ea este vorba, a primit în dar talentul de a asorta florile de aşa natură încât şi o crenguţă de copac prinde viaţă în mâinile ei. Mădălina este designer florist, iar atelierul ei, Iconic Flowers, este raiul pe pământ.
-
„Poveşti despre discreţie” la deschiderea Hotelului-Boutique Cherie
În seara de 4 iulie 2013 a avut loc lansarea oficială a noului concept în materie de ospitalitate şi servicii hoteliere: Hotel-Boutique Cherie. Acesta se diferenţiază prin eleganţa desăvârşită şi intimitatea pe care o conferă oaspeţilor ce îi calcă pragul, fie că vorbim de cele 12 camere şi apartamente sau de restaurantul ce promovează ideea de “artă în farfurie”.
-
Tăietura magică pe care o tot căutăm
La prima vedere, designerii vestimentari sunt oameni excentrici şi flamboaianţi, ce par desprinşi de realitate din moment ce produc numai elemente de concept, pe care le-am putea purta doar dacă ne-am numi Lady Gaga. Ei bine, este doar o impresie de suprafaţă.
-
Tulipe Nero sau despre rochii cu emoţie
În urmă cu aproape doi ani, patru jucători cu expertiză în advertising şi o lungă istorie a colaborării cu multinaţionale au ales să joace cartea antreprenoriatului. Aşa s-a născut în 2010 Media ConceptStore. Şi pentru că libertatea de decizie era acum exclusiv la latitudinea lor, au dezvoltat proiecte pe care le-au crescut cu suflet. Unul dintre ele? Tulipe Nero - rochii de serie mică, pentru femeile din mediul corporate, care s-au plictisit de ţinutele tip uniformă şi vor să-şi exprime personalitatea, gusturile şi emoţiile prin hainele pe care le poartă.
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...