Skip to main content

eleganta

    • Cum arăţi, cum te îmbraci – o carte de vizită. A ta şi a companiei

      În cerinţele joburilor apar menţiuni precum „aspect fizic plăcut“, „prezenţă agreabilă“, însă e greu de estimat ce înţelege angajatorul prin aceşti termeni generali. Fiecare persoană îşi creează mai mult sau mai puţin conştient imaginea, adică felul în care este percepută de cei din mediul în care trăieşte şi lucrează. Vorbind strict despre ceea ce observăm la nivel fizic, imaginea are multiple aspecte: felul în care arătăm, la chip şi la trup, cum ne îmbrăcăm, machiajul abordat, greutatea corporală, înfăţişarea în tot ansamblul ei contează.
    • Rochii pentru Crăciun și Revelion

      Luna sărbătorilor de iarnă este una plină de strălucire și eleganță, care nu se poate celebra decât printr-o ținută desăvârșită, în compania unor oameni plini de entuziasm. Dacă ți-ai propus să sărbătorești de Crăciun și Revelion, în cadrul unui restaurant elegant, YOKKO îți pune la dispoziție ținute stilate și rafinate, care te vor transforma într-o adevărată divă.
    • O istorie a eleganței. De la noblețe la snobism

      Adeseori ne întrebăm, atunci când răsfoim diverse ghiduri de bune-maniere, cum s-a născut ideea de politețe și care este istoria din spatele unor gesturi codificate care au intrat în firescul cotidian. Multe dintre regulile de bunăcuviință de astăzi se datorează obiceiurilor de la marile curți nobiliare din Europa medievală.

    • Nu există „prea bine îmbrăcat”

      Afacerile cu costume bărbăteşti, croite pe măsură, au înflorit în ultima vreme. Acum, dacă un bărbat vrea să fie la fel de bine îmbrăcat precum actorii din filmele americane sau ca tipii misterioşi din reviste, o poate face fără să se ducă la Milano sau Londra, ci mult mai aproape de casă, la Bucureşti.

    • Eleganţă şi rafinament cu un singur accesoriu

      Pentru toate doamnele şi domnişoarele care vor să aibă un look aparte, dar şi pentru domnii care vor să atragă imediat privirile... tocmai au fost lansate câteva accesorii colorate, elegante, sofisticate. Despre ce este vorba? Despre Prima colecţie de pălării prêt-à-porter.

    • Pasiune şi design, culori, flori şi artă

      Acum opt ani a vrut ceva nou, simplu şi elegant. Îi plac florile foarte mult şi voia să le împletească într-un mod unic, special. Mădălina Sandu, căci despre ea este vorba, a primit în dar talentul de a asorta florile de aşa natură încât şi o crenguţă de copac prinde viaţă în mâinile ei. Mădălina este designer florist, iar atelierul ei, Iconic Flowers, este raiul pe pământ.

    • „Poveşti despre discreţie” la deschiderea Hotelului-Boutique Cherie

      În seara de 4 iulie 2013 a avut loc lansarea oficială a noului concept în materie de ospitalitate şi servicii hoteliere: Hotel-Boutique Cherie. Acesta se diferenţiază prin eleganţa desăvârşită şi intimitatea pe care o conferă oaspeţilor ce îi calcă pragul, fie că vorbim de cele 12 camere şi apartamente sau de restaurantul ce promovează ideea de “artă în farfurie”.

    • Tăietura magică pe care o tot căutăm

      La prima vedere, designerii vestimentari sunt oameni excentrici şi flamboaianţi, ce par desprinşi de realitate din moment ce produc numai elemente de concept, pe care le-am putea purta doar dacă ne-am numi Lady Gaga. Ei bine, este doar o impresie de suprafaţă.

    • Tulipe Nero sau despre rochii cu emoţie

      În urmă cu aproape doi ani, patru jucători cu expertiză în advertising şi o lungă istorie a colaborării cu multinaţionale au ales să joace cartea antreprenoriatului. Aşa s-a născut în 2010 Media ConceptStore. Şi pentru că libertatea de decizie era acum exclusiv la latitudinea lor, au dezvoltat proiecte pe care le-au crescut cu suflet. Unul dintre ele? Tulipe Nero - rochii de serie mică, pentru femeile din mediul corporate, care s-au plictisit de ţinutele tip uniformă şi vor să-şi exprime personalitatea, gusturile şi emoţiile prin hainele pe care le poartă.

Recomandările editorilor