Skip to main content

Disney

    • Inovația: Magia din spatele succesului Disney

      Afacerea de succes implicându-i pe Mickey Mouse și Disney este cunoscută în întreaga lume. Matt Groening, creatorul Familiei Simpson, a afirmat „Am fost în Bali și aflându-mă într-un sătuc, o persoană care mă însoțea i-a arătat unei femei o mică figurină cu Bart și a întrebat-o: <<Știți cine e aici?>> Iar ea a răspuns: <<Mickey Mouse.>> Atât de puternic este brandul Disney.
    • Cum să stimulezi cu adevărat creativitatea: învaţă din experienţa căpătată de Pixar şi Disney

      © 2014 Harvard Business School Publishing Corp.

      Ed Catmull este unul dintre co-fondatorii şi, de mulţi ani, liderul companiei Pixar Animation Studios – care, după înfiinţarea sa în 1986, s-a chinuit să răzbată pe piaţă timp de 10 ani, până la succesul fulminant obţinut în 1995 de către primul său film de desene animate de lung metraj, „Toy Story”. Odată cu achiziţionarea Pixar de către Walt Disney Co., în 2006, Catmull a devenit preşedinte al Walt Disney Animation Studios şi al Pixar. În noua lui carte, „Creativity, Inc.”, Catmull îşi prezintă în mod detaliat ideile despre modul în care ar trebui făcut managementul unei companii creative, idei pe care le explorase într-un articol pe care l-a scris în 2008 pentru Harvard Business Review, intitulat „How Pixar Fosters Collective Creativity”.

    • Noaptea cărților deschise

      Editura Litera sărbătorește Ziua Mondială a Cărții prin cea de-a doua ediție a evenimentului Noaptea cărților deschise. Cu această ocazie și în contextul anului aniversar Litera – 25 de ani de la înființare, editura oferă 10 000 de cărți și de flori de primăvară. 

    • Învață cum să creezi jocuri pentru milioane de utilizatori!

      Romanian Game Developers Association (RGDA) şi TechHub Bucharest organizează marți, 10 decembrie, un eveniment care îl are ca invitat special pe Bart Decrem (foto), Senior Vice-President Walt Disney Group. Acesta va discuta despre strategia Disney pentru dezvoltarea jocurilor pentru dispozitivele mobile şi modul în care aceasta poate fi utilizată de startup-uri pentru a crea jocuri cu milioane de utilizatori.

Recomandările editorilor