Skip to main content

discutii

    • Pe Facebook: Discuţii pe anumite subiecte, în cadrul unor grupuri publice

      Toţi utilizatorii de Facebook Messenger vor putea participa, în curând, la discuţii pe anumite subiecte, în cadrul unor grupuri publice.
      Sub numele Rooms, Facebook a desfăşurat în 2014 un experiment: o reţea socială semi-anonimă construită în jurul subiectelor, în locul prietenilor. Abordarea aleasă s-a dovedit un eşec, dar aceeaşi idee, cu acelaşi nume, renaşte acum în cadrul aplicaţiei de chat Facebook Messenger, potrivit News.ro. 
    • Se pregateste o MEGAFUZIUNE in domeniul ingrasamintelor

      Producatorul norvegian de ingrasaminte, Yara International, a anuntat ca este in discutii cu grupul american CF Industries in vederea unei evantuale fuziuni intre egali, operatiune care ar putea da nastere unui gigant al sectorului, cu o valoare de piata de peste 27 miliarde de dolari, relateaza presa de specialitate.

    • Discutiile one-on-one: chin sau oportunitate?

      Acum opt ani cand managerul meu mi-a spus ca va trebui sa introduc in lista mea de activitati si intalnirile one-on-one cu fiecare membru al echipei am crezut ca este vorba de inca o gaselnita a corporatiei de a ma face sa-mi petrec timpul intr-un mod birocratic, finalizat printr-un alt document care se numea „1-to-1 Meeting report”.

       

    • Cum să îţi răsplăteşti echipa de staruri

      © 2013 Harvard Business School Publishing Corp.

      Ţi s-a spus că, pentru a obţine tot ce e mai bun de la oamenii din echipa ta, trebuie să îi răsplăteşti şi să le recunoşti meritele în colectiv. Dar e greu să faci acest lucru, mai ales atunci când majoritatea sistemelor de management sunt atât de concentrate pe performanţa individuală, încât subminează munca în echipă, deci tocmai modul de lucru pe care speri să îi încurajezi.

    • Festivalul Internațional de Film București la NCRR

      Iubitorii filmelor de artă au acum un motiv de bucurie: B-EST IFF revine cu producții semnate de cei mai mulți regizori și cu invitați surpriză care vă vor provoca la discuții aprinse. Între 7 și 10 octombrie, la Noul Cinematograf al Regizorului Român, sunt prezentate cele mai bune filme de la Festivalul Internațional de Film București.

    • Bârfa poate fi un lucru bun la locul de muncă

      © 2013 Harvard Business School Publishing Corp.

      Am fost învăţaţi că bârfa – care înseamnă a vorbi despre cineva atunci când nu este de faţă – nu este doar un act lipsit de maniere, ci şi ceva ce ar putea răni sentimentele persoanei despre care vorbim sau care îi poate strica reputaţia. Şi, totuşi, toată lumea bârfeşte. Ar fi greu să găseşti un birou în care să nu aibă loc un fel sau altul de flecăreală pe seama celor care nu sunt de faţă. Ar trebui să fim politicoşi şi să ne plasăm deasupra unor asemenea discuţii? Sau ar avea totuşi o logică să ne implicăm în acest schimb de informaţii?

    • Reacţii la „Nu”

      De la un simplu „nu” facem o adevărată tragedie sau avem reacţii disproporţionate, ne enervăm, avem discuţii aprinse cu cei din jur. Vă invit în acest articol la o discuţie pe marginea a trei dintre posibilele motive (acestea cu siguranţă sunt mult mai multe), care pot determina astfel de reacţii disproporţionate la feedback-ul negativ şi, ca de obicei, vă propun să luaţi din aceste informaţii ce simţiţi că vă este util mai departe.

    • De ce să apelez la un coach şi nu la un prieten?

      Articolul mi-a fost inspirat de o întrebare pe care am primit-o şi eu cu cȃteva zile în urmă şi care mi s-a părut deosebit de utilă pentru a clarifica cumva diferenţa între conversaţia de coaching şi conversaţia cu un prieten. Uneori poate fi mai folositoare o sesiune de coaching, uneori e suficientă o conversaţie cu un prieten pentru a ne ajuta să trecem peste anumite probleme cu care ne confruntăm.

    • S-a încheiat conferinţa Let’s Talk CSR. Află despre ce s-a discutat

      Astăzi a avut loc conferinţa „Let’s Talk CSR”, la JW Marriott din Capitală, eveniment organizat de revista Cariere şi Asociaţia SOS Satele Copiilor. În cadrul evenimentului, Carmen Brumă, Manager Departament Strângere de Fonduri şi Comunicare al SOS Satele Copiilor a răspuns la mai multe întrebări arzătoare din domeniul responsabilităţii sociale corporatiste: ce cauză ar trebui să susţină şi care sunt argumentele, e suficient să transferi nişte bani şi să inserezi un mesaj social în campaniile publicitare existente, ce proiecte pot dezvolta astfel încât să fie benefice atât pentru companie, cât şi pentru cauză, cum pot integra aceste proiecte în strategie deja existentă, cum îi voi convinge pe manageri, dar şi pe colegi, cum pot măsura succesul unui proiect.

    • Miza europeană a summitului G8

      Începând de mâine, lideri ai Grupului G8 - ţările cu nivelul cele mai înalt de dezvoltare - se vor întâlni la reşedinţa preşedintelui SUA, de la Camp David. Summitul G8 din acest an, se va desfăşura sub deviza „Acționăm împreună” şi are loc chiar înaintea celui NATO de la Chicago din 20-21 mai şi cu o lună înainte de summitul G20 din Mexic.

    • Şedinţele: discuţii valoroase vs ritualuri

      Oamenii diferă în modul în care îşi fac job-ul, chiar şi atunci când este copy/paste cu al colegului... şi în mod sensibil evident în felul în care reacţionează cu ceilalţi, ultima particularitate fiind foarte pronunţată mai ales în meeting-uri. De ce? Pentru că odată intraţi într-un adevărat „ritual al şedinţelor“nimic nu se mai schimbă... cu lunile.

Recomandările editorilor