
Dacia Logan
-
Compania Renault, proprietarul Dacia, a inaugurat luni uzina sa din Algeria. Situată în apropiere de Oran, întreprinderea va produce sub numele de "Renault Symbol" o versiune a Dacia Logan.
-
Mașinile low cost, viitorul industriei auto?
Inaugurată în 2004 de Dacia Logan, faimoasa gamă Entry de autoturisme low cost produse de Renault generează 40% din vânzările grupului francez. Modelul cel mai bine comercializat, 4x4 Duster, bate chiar toate recordurile în acest sens. Împreună cu aliatul sau Nissan, Renault pregătește un autoturism de 5.000 de euro, apoi de 3.000 de euro. În fața acestei reușite, concurenții companiei franceze, care au luat în derâdere strategia ei, dezvoltă, la rândul lor, vehicule ieftine.
-
Chevrolet Aveo Sedan, un concurent serios pentru Logan și viitorul Skoda Rapid
Chevrolet a lansat anul trecut versiunea sedan a lui Aveo, căreia i-a adăugat apoi motorul 1.3 diesel, de 95 CP, cu un consum între 4 și 5 litri la 100 km, oferind pieței un automobil extrem de eficient, cu costuri de achiziție și întreținere destul de apropiate de cele de la Dacia.
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...