Skip to main content

cuvinte

    • Cum dezvoltă limbile străine creierul copiilor

      Învăţarea unei limbi străine a reprezentat mereu un subiect de interes pentru specialişti, mai ales din perspectiva modului în care aceasta poate influenţa dezvoltarea gândirii. Este însă un subiect de interes şi pentru părinţi care se întreabă cât de benefică este expunerea copiilor la limbi străine, sub ce formă şi de la ce vârstă. 
    • 8 cuvinte pe care nu trebuie să le rostiţi la un interviu de angajare

      Există o serie de sfaturi pe care le găsiţi atât în cărţi, cât şi pe internet despre ce anume trebuie să spuneţi şi cum să vă comportaţi la un interviu de angajare: de la poziţia corpului şi a mâinilor şi pănă la ce expresii să folosiţi pe care, evident, le repetaţi iniţial în oglindă. Dar cum ar fi să vă antrenaţi pentru ceea ce nu ar trebui sa spuneţi la un interviu?
    • Cuvântul – cel mai bun instrument de business



      Abilitatea de a comunica eficient cu superiorii, dar și cu propriul staff este esențială, indiferent de domeniul tău de activitate. Munca în era digitală înseamnă o stăpânire a tuturor mijloacelor de comunicare, de la telefon și email la mesajele pe rețelele de socializare. De aceea, pentru a comunica eficient trebuie să iei în considerare mai multe aspecte.
    • Cele mai puternice cuvinte ale unui CEO



      Dacă ai fost vreodată într-o poziție de conducere știi prea bine că acest rol poate fi unul extrem de solitar. Cei din jurul tău cred și se așteaptă ca tu să ai toate răspunsurile pe care să le servești oricărui le dorește. Mulți înțeleg doar că un CEO e acel personaj misterios aflat într-un birou în care aproape nimeni nu are acces. Un fel de vrăjitorul din Oz... fără atât de multă magie. Cu toate acestea, CEO-ul de la Aha!, o firmă de software pentru product managers crede că a fi CEO înseamnă că trebuie să te asiguri că toți sunt la productivitate maximă.
    • Cum să folosești cuvintele care contează

      Modul în care prezinți o idee și mesajul pe care îl transmiți pot reprezenta diferența dintre eșec și succes atunci când vrei să propui un nou proiect, încerci să captezi atenția și aprecierile unei audiențe sau chiar să treci cu bine un interviu de angajare. Dar cum poți să te asiguri că modul în care tu prezinți mesajul pe care îl ai de transmis își atinge scopul? Care sunt pașii pe care îi putem urma pentru a avea o prezentare de succes? Răspunsurile la aceste întrebări ni le oferă Mihaela Apetrei, Senior Trainer în cadrul MTW România, companie cu o experiență de zece ani pe piața românească de training, coaching și consultanță.

    • Transformă-ţi cuvintele în acţiuni

      Sunt persoane care pot impulsona masele și își pot transpune vorbele în fapte. Sunt aceștia niște indivizi speciali care au descoperit un ingredient secret? Putem, fiecare dintre noi, să generăm această emulație în rândul persoanelor din jurul nostru?

Recomandările editorilor