Skip to main content

credibilitate

    • 5 paşi ca să îţi câştigi credibilitatea la serviciu

      Cei mai mulţi oameni nu se gândesc la credibilitatea lor la serviciu. Se mulţumesc să îşi facă treaba şi ştiu că nu trebuie să se aştepte la recunoaştere, asta vine foarte rar. Credibilitatea poate fi tradusă prin încrederea pe care ţi-o acordă colegii, şefii şi colaboratorii  şi este un lucru foarte important atât pentru bunul mers al jobului tău şi starea de bine de la serviciu, cât şi pentru a avansa în carieră. 
    • De la credibilitate la fapte

      Haideţi să ne așezăm în pantofii unui business owner. Să scoatem din dulap costumul la dungă şi să vedem cum gândeşte. Ce vreau eu ca business owner? Păi, simplu! Am făcut un business ca să am profit. Şi ca să am profit, vreau lângă mine oameni care vor acelaşi lucru: profit. Şi nu doar că îl vor, ci sunt şi capabili să-l obţină. Adică nu doar să fie credibili atunci când spun că vor face profit, ci să şi demonstreze acest lucru cu fapte concrete. 
    • Cum să devii credibil într-o prezentare




      „Sunt prea tânăr și lipsit de experiență! Cine să aibă încredere în mine?”, „Oamenii cărora le prezint au mai multă experiență ca mine. Dacă or să îmi adreseze întrebări la care nu știu să răspund?”, „Prezint în fața șefului azi. Cum să mă asculte el pe mine?”. Dacă ți-ai adresat vreodată una dintre întrebările de mai sus, înseamnă că acest articol este pentru tine.
    • Certificare online în domeniul centrelor de date

      Schneider Electric lansează programul online de certificare Data Center Certified Associate (DCCA) în cadrul Energy UniversityTM, o platformă educaţională online, în domeniul managementului energiei. Acest program îi ajută pe profesioniştii centrelor de date să fie la curent cu temele de actualitate, tendinţele şi practicile din industrie care le pot îmbunătăţi nivelul de calificare şi de credibilitate.

    • Dezvoltă-ți puterea de a convinge

      Cum convingem pe cineva să facă un lucru? Ne bazăm pe autoritatea noastră asupra acestei persoane? Sau poate pe perseverență? Pe un „As din mânecă” ori pe un truc ce a mai funcționat în trecut? Cu siguranță că toate aceste metode pot funcționa și pot fi foarte tentante. A persuada, înseamnă totuși mai mult decât atât.

    • Ce faci când ajungi şeful foştilor tăi colegi

      © 2012 Harvard Business School Publishing Corp.

      Perioada de tranziţie de la momentul în care eşti numit şeful unui grup şi până când ajungi să te consacri în această postură este plină de emoţii, dar poate fi şi o perioadă în care nervii tăi sunt întinşi la maximum. Acest lucru este cu atât mai adevărat cu cât devii şef peste foştii tăi colegi. Trebuie să îţi consacri credibilitatea şi autoritatea, fără să te comporţi ca şi cum promovarea ţi s-a urcat la cap. Depinde mult de organizaţia ta şi de stilul tău de conducere să nu „deviezi”, dar există şi câteva reguli generale, care te ajută să faci mai lină orice tranziţie de acest gen.

    • Seductia in afaceri: pozitionarea si transferul de credibilitate

      Unul dintre lucrurile importante atunci cand vrem sa fim persuasivi este pozitionarea. Am ales cu grija cuvantul, pentru ca multi s-ar gandi la postura, nu la pozitionare. Postura poate fi ceva simulat, te poti pune intr-o anumita postura pentru a avea un anume efect, pentru a fi observat si luat in consideratie, insa pozitionarea este mai mult decat atat. 

    • Oamenii asculta de cei care detin puterea

      Cand nu au incredere in lider, cei care-l urmeaza nu-si pot lua angajamente. Ei sunt asemenea baietelului pe care Billy Graham l-a intrebat cum poate ajunge la posta. Cand copilul i-a dat raspunsul, Graham i-a multumit si i-a spus: "Daca vii la seminarul meu, o sa ma auzi cum le spun tuturor cum se poate ajunge in rai". "Nu cred ca o sa vin", a replicat baiatul, "tu nu stii nici macar cum se ajunge la posta.

Recomandările editorilor