cookie
-
Ultimul studiu realizat de Universitatea Louvain din Belgia arată că Facebook îşi poate urmării utilizatorii non-stop, adică chiar şi atunci când nu sunt conectati la platforma online. -
Europenii învaţă despre publicitatea targetată comportamental prin campania „Unzipped”
Asociaţia Europeană de Publicitate Digitală Interactivă (EDAA) a lansat în Marea Britanie prima etapă a campaniei de awareness “Unzipped” privind publicitatea targetată comportamental (OBA). Acestă campanie are ca obiectiv informarea şi educarea europenilor în legătură cu utilizarea cookie-urilor în publicitatea online.
-
Cinci țări membre UE ar putea fi amendate pentru că nu aplică noile norme privind cookie-urile
Comisia Europeană a sesizat Curtea de Justiție a Uniunii Europene (CJUE)în legatură cu faptul că cinci state membre nu au transpus în legislația națională noile norme privind cookie-urile. Termenul limită pentru implementarea directivei europene a fost 25 mai. Astfel, Belgia, Olanda, Polonia, Portugalia și Slovenia riscă să fie amendate cu sume cuprinse între 13.000 și 112.000 euro pentru fiecare zi de întârziere, potrivit cererii înaintate de Comisie.
Recomandările editorilor
-
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq. -
Generația Z simte presiunea incertitudinii: cum afectează anxietatea financiară viața tinerilor
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile. -
Care este principala provocare a antreprenorilor români | SONDAJ
Găsirea clienților reprezintă principala provocare pentru mai mult de jumătate dintre antreprenorii români, arată un sondaj recent realizat de aSpace -
Va ajunge starea de sănătate a angajaților un nou indicator de business?
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.