Skip to main content

consumator

    • Noi drepturi pentru consumatorii români. Va fi mult mai ușor să înlocuiești un produs defect sau să îți recuperezi banii

      Europarlamentarii europeni negociază noi drepturi pentru consumatori, indiferent dacă aceștia aleg să cumpere online sau din magazine fizice. Dacă propunerile vor fi inserate într-un Regulament UE, românii nu vor mai fi nevoiți să notifice vânzătorul pentru a li se repara sau înlocui produsele defecte. Au doi ani în care nu trebuie să demonstreze că produsul a fost defect, iar dacă aleg un produs second hand vor beneficia de doi ani garanție.
    • Momente de iubire cu Granini

      Dacă în anii trecuți, fructele au găsit cel puțin 1.000 de feluri de a iubi, iar îndrăgostiții s-au bucurat de „Podul Iubirii” din Herăstrău, anul acesta consumatorii vor avea ocazia să își declare poveștile de iubire în fața întregii lumi, prin aplicația „Momente de iubire” pe care brandul Granini a lansat-o odată cu aniversarea celor 50 de ani de existență.
    • Clienții sunt cei mai buni manageri ai companiei tale




      În business, există o regulă simplă și veche de când lumea... capitalismului: clientul nostru, stăpânul nostru. Pe de altă parte însă, mulți antreprenori uită că ei sunt și cei mai mari suporteri ai lor. Clienții vor să se identifice cu produsele pe care le consumă sau cu serviciile pe care le primesc.
    • Românii sunt optimiști pentru prima oară

      Anul trecut a fost cel mai bun an de la începutul crizei, dacă privim prin prisma încrederii românilor în perspectivele financiare și economice. Indicele general măsurat de Barometrul de Încredere a Consumatorului realizat de GfK pentru Comisia Europeană a atins o medie anuală de -28,6. 
    • Fericirea, așa cum o definesc consumatorii

      Generația Millennials abordează ideea de fericire într-un mod radical diferit de cel al celorlalte generații, determinând implicații profunde asupra marketing-ului de brand. Aceasta e concluzia esențială a ultimului studiu global ZenithOptimedia, rețeaua din care face parte Zenith România, asupra vieții celor din generația Millennials, cei care astăzi sunt între 18 și 34 ani. Studiul e sugestiv intitulat „În căutarea fericirii” (The Pursuit of Happiness).
    • Despre brandul personal cu Shelly Lazarus, fosta CEO al Ogilvy and Mather

      © 2014 Harvard Business School Publishing Corp.

      Shelly Lazarus s-a ocupat timp de peste 40 de ani de construirea de branduri la faimoasa agentie de publicitate Ogilvy & Mather. Atunci cand a inceput sa lucreze in agentie, in 1971, ea era doar una dintre putinele femei care lucrau pe vremea aceea in domeniul publicitatii. Douazeci si sase de ani mai tarziu, dupa ce a „pilotat” nenumarate activitati de branding incununate de succes pentru clienti precum IBM, Ford Motor Co., American Express Co. si Unilever, ea a fost numita Presedinte si Chief Executive Officer al Ogilvy & Mather.

    • Mediul online - cea mai utilizata sursa de informare

      Nu mai este un secret faptul ca majoritatea dintre noi folosim internetul pentru a ne informa despre diverse lucruri, mai ales cand este vorba de achizitionare de produse sau servicii. In Romania, 4 din 10 cumparatori sunt deja consumatori digitali, fata de 6 din 10 la nivel global. Pe de alta parte, in Romania din 10 consumatori digitali, doar 6 se informeaza online, dar cumpara din magazin, 3 cumpara online dupa ce s-au informat inclusiv din magazin, iar unul este hypertasker digital, adica este in principal interesat de caracteristicile tehnice si de atitudinea sociala si etica a companiei producatoare a bunurilor/serviciilor pe care intentioneaza sa le achizitioneze.

    • 5 Lucruri pe care Chief Marketing Officerii digitali le fac mai bine

      © 2014 Harvard Business School Publishing Corp.

      In cazul in care esti un marketer aflat la mijlocul sau spre sfarsitul carierei, este foarte probabil ca jobul tau de azi sa fie aproape de nerecunoscut fata de ceea ce era pe vremea cand ai intrat in aceasta profesie si ai semnat prima fisa a postului. Poate ca nici o alta functiune „de business” nu s-a schimbat atat de dramatic in ultimul deceniu. 

    • Uneori, principiul „rezolvă-ţi singur problema” poate fi periculos pentru antreprenori

      © 2014 Harvard Business School Publishing Corp.

      „Scarpină-te singur” – expresie cu sensul de a-ţi rezolva singur propria problemă, în loc să aştepţi ca altcineva să o rezolve pentru tine –  este unul dintre cele mai influente aforisme din lumea antreprenoriatului. Face parte din mentalitatea existentă în companii care au lansat nişte produse de succes - precum Apple, Dropbox şi Kickstarter - dar, de asemenea, îi poate împinge pe antreprenori către eşec.

    • Lidl a obținut statutul de Superbrand în 2013

      La sfârșitul lui 2013, Lidl a obținut statutul de Superbrand, ca o recunoaștere a succesului înregistrat de brand de la lansarea sa în România. Calitatea produselor Lidl, încrederea consumatorilor în brand, dar și ascensiunea sa rapidă au condus către această recunoaștere, confirmată prin includerea Lidl în Cartea Superbrands 2013/2014.

    • Tu ce soluții de eficientizare a promoțiilor ai la dispoziție?

      Care a fost cauza pentru care promoțiile tale nu au funcționat așa cum te-ai așteptat? Ce ți-a lipsit: o stategie adecvată sau poate execuția nu s-a ridicat la nivelul dorit? Dacă acestea sunt câteva dintre întrebările care vă frământă, cei de la SMARK KnowHow vin în întâmpinarea voastră cu o serie de răspunsuri.

    • Cum să comunici mai eficient cu publicul ţintă

      Mereu aşteptăm sfaturi despre cum ar trebui să conducem o companie astfel încât să ne aducă şi un profit destul de mare cu care să dezvoltăm afacerea noastră. Căutăm peste tot noi metode şi căi sigure de succes, dar trebuie să mai ţinem cont şi de erorile care apar pe parcursul unui drum lung în afaceri.

    • 7 sfaturi despre cum să-ți construiești corect un Brand

      Tehnicile moderne de construire a brandurilor se bazează pe activarea simțurilor prin implicarea directă a consumatorilor și a noilor tehnologii. Trecem printr-o perioadă în care multe business-uri se luptă cu vremurile, se inventează sau se reinventează. Și pentru că de cele mai multe ori, brandul reprezintă de fapt business-ul în sine, tot mai multe branduri își caută locul în mintea și inima consumatorilor. 

Recomandările editorilor