Skip to main content

comunicare online

    • Candidații vor descrieri scurte și la obiect atunci când caută un job. Recrutarea intră pe fast forward în era rețelelor sociale

      Fără doar şi poate, reţelele de socializare au ajuns să fie mult mai mult decât un mijloc de comunicare între adolescenţi şi tineri. Ele numără milioane de utilizatori şi graniţa vârstei a fost demult depăşită. Fie că vorbim de copii, tineri, adulţi şi chiar oameni mai în vârstă, mai toată lumea are cel puţin un cont de utilizator. 
    • Un curs The NEST în 2016, o rezoluţie de an nou

      E timpul să pui în aplicare primii pași din planul tău pentru 2016. Pentru oricine își dorește să rămână competitiv în domeniul în care lucrează, învățarea e un capitol important. Iar dacă vrei să îți îmbunătățești tehnicile de scriitură, să revigorezi comunicarea online a companiei tale sau să-ți dezvolți pasiunea pentu Makeup, atunci The NEST e locul potrivit în care să înveți anul acesta. Pentru un plus de motivație, The NEST îți oferă o reducere de 30% la cursurile din portofoliu. 
    • Fii unul dintre managerii României performante

      Centrul educațional Dynamic Training Solutions lansează, în această lună, proiectul național de training și formare profesională „Managerii României performante”, ce vine în ajutorul profesioniștilor din management, comunicare, vânzări, HR, logistică, supply și marketing care vor să fie mereu la curent cu evoluția tehnologică a mijloacelor de comunicare online.
    • Cele mai bune metode de utilizare a mediului online în comunicarea cu clienții, dezvăluite la IAB Forum

      1 octombrie este data la care vom afla care sunt cele mai utilizate site-uri pe care le folosesc românii. Studiul gemiusAudience, realizat în premieră în România de către agenţia de cercetare Gemius, conţine date despre profilul utilizatorilor români de internet, frecvenţa de folosire a internetului şi un clasament al celor mai populate site-uri. Evenimentul este oferit de IAB Forum România.

    • HR și Social Media, BEST FRIENDS

      Din punct de vedere al comunicării, societatea nu a cunoscut niciodată vremuri mai prolifice, nici ca volum de informaţie, nici ca viteză de transmitere de la emiţător la receptor. Am ajuns să știm unii de alții în numai câteva minute, oricât de mare ar fi distanța care ne separă. Interrelaționarea a ajuns, treptat, la îndemâna oricui, iar formalismul de altădată a devenit poveste.

Recomandările editorilor