Skip to main content

comunicare de criza

    • Ce se întâmplă când ţi-e frică să dai veşti proaste

      Comunicarea pe timp de criză în interiorul unei companii este aceeaşi ca cea din interiorul unui stat. Dacă în România politicienii încă mai au de învăţat să comunice în cazul unei crize şi mai au timp să o facă, în companii lucrurile sunt mult mai sensibile pentru că echilibrul este mai fragil decât într-un stat. O comunicare greşită poate duce la demisii în lanţ, pierderi masive de clienţi şi de bani. Despre cum comunicăm corect şi eficient în acest situaţii am stat de vorba cu Neil Chapman, expert britanic  în domeniul comunicării pe timp de criză.
    • „Nu comentăm”, propoziția care poate aduce colapsul unei companii

      Felul în care le comunicăm oamenilor o situație de criză, indiferent că vorbim despre angajații unei companii sau despre cetățenii unei țări, reprezintă elementul cheie care ne ajută să depășim criza sau ne face să ne adâncim în ea. Dimitri Schildmeijer, expert în comunicare de criză atât la nivel de relații internaționale cât și la nivel de comunicare internă în corporații precum ExxonMobil, PepsiCo, a povestit, pentru Revista CARIERE, despre cum comunicăm eficient o situație care pare fără soluții. 

Recomandările editorilor