
Comunicare
-
Autenticitatea în leadership joacă un rol esențial în construirea încrederii și motivarea echipelor. Liderii autentici, prin transparență și empatie, creează un mediu de lucru pozitiv și productiv. Conform unui studiu publicat în Revista Cariere, leadershipul
-
Conflictul între generații: Mituri, prejudecăți și adevăruri
Bunică-mea știa să-și scrie singură numele. Bunicul, în schimb, doar punea degetul mare în loc de semnătură. Maică-mea a făcut 4 clase, dar a renunțat la următorii ani de școală de dragul bunicului. Mai târziu, -
Să vorbim, în loc să pălăvrăgim. Conexiunea umană autentică ne face mai sănătoși și mai fericiți
Din ce în ce mai multă comunicare virtuală, din ce în ce mai puțină conexiune reală. Interacțiune lipsită de reciprocitate. Legături interumane rarefiate. Ce se întâmplă cu apropierea dintre oameni și cum putem să consolidăm -
Despre a simți lumea prin sunete
Nu toți putem...auzi lumea. Pentru mulți dintre semenii noștri lumea nu are sunet. Persoanele cu deficiențe de auz întâmpină dificultăți mari de comunicare, după cum bine se știe. Atunci când merg la bancă, la avocat, -
Comunicare și globalizare. Era nevoie de un pretext, iar el s-a numit televiziune
Un om “de comunicare” probabil ar expune altfel această poveste. Un om al scrisului preferă și expunerea altfel, dar și un pic metafora.
„Întâi am văzut Luna de pe Pământ. Și trebuia să vedem şi -
Warren Buffett vorbeşte despre abilitatea care are puterea să propulseze cariera oricui
Miliardarul Warren Buffett a punctat un lucru foarte important, care adesea este trecut cu vederea. O unealtă-cheie pentru a avea succes este comunicarea.
Potrivit The Investor's Field Guide, omul de afaceri a stat de vorbă -
Comunicarea cu echipa, delegarea și încrederea sunt atributele principale ale unui lider de succes
Managerul cu rezultate dezvoltă rețele puternice – atât în interiorul companiei sale, cât și în cadrul domeniului în care activează. Acesta este conștient că de unul singur nu poate fi performant, învață din greșeli și -
Comunicarea și rolul ei într-o societate cu noi competențe
“Comunicarea reprezintă una dintre activitățile umane pe care fiecare dintre noi o poate recunoaște, însă puțini o pot define satisfăcător“, spune John Fiske – profesor universitar la Department of Communication Arts, University of Wisconsin și -
Despre cum oamenii din afară pot vorbi mai bine despre tine
Revista de business Fast Company, adresată liderilor şi focalizată pe inovaţie, semnala la un moment dat un fapt interesant. Și anume despre cum oamenii din afară pot vorbi mai bine despre tine. Referindu-se, desigur, la -
După 14 ani în publicitate se va ocupa de strategia de dezvoltare a unei agenții de comunicare
„Expertiza în comunicare și energia Laurei Aldea vor contribui la dezvoltarea pe termen lung a McCann PR” este anunțul făcut de agenție, care a numit-o Chief Growth Officer începând cu luna august. -
Industria MarCom-ului își dă întâlnire la Cluj
Află care sunt cele mai noi trenduri în industria MarCom în data de 26 septembrie 2018, la Cluj.
Ediția cu numărul opt a conferinței Best Marketing 2018 se pare că a devenit un must attend -
Jacqui Banaszynski – o jurnalistă de poveste, despre puterea poveștilor
Marţi, 29 mai, Decât o Revistă a organizat o nouă seară cu Jacqui Banaszynski. Ne-am vorbit, ne-am ascultat și am învățat despre puterea poveștilor și despre cum se scrie o poveste.
Jacqui Banaszynski a câștigat -
Best Marketing, o conferință cu și pentru oamenii curajoși din marketing și comunicare
Curajul nu mai trebuie să fie o raritate în marcom-ul românesc. Curajul implică riscuri, dar mai presus de asta, este o formă de optimism și o dovadă de maturizare a industriei. Best Marketing este o conferință cu și despre oameni curajoși în marketing și comunicare. -
Tehnici pentru conversații de calitate
„Comunicarea de bună calitate este la fel de stimulatoare precum cafeaua neagră și la fel de greu e să adormi după aceea”, scrie Anne Morrow Lindbergh în cartea sa Gift from the Sea (Dar din -
Lecția de leadership de la „tânărul” Steve Jobs
Un videoclip YouTube care circulă pe internet îl arată pe Steve Jobs, tânăr și un adevărat luptător, descriind cu sinceritate sentimentele sale legate de management și de angajare. Este un pic cam comic să-l auziți criticând ideea de a avea manageri profesioniști (lucru la care ajunsese compania Apple, înainte de a-i concedia pe toți), numindu-i "bozos" (enervanți, stupizi). -
De la scop la impact. Cum comunică un lider autentic
Când comunicăm, suntem plini de așteptări, îndoieli, temeri și speranțe. Pe ce ne concentrăm și punem accentul dar și cum vedem potențialul nostru, are impact direct asupra felului în care comunicăm cu ceilalți. În diferite momente din viață, am fost criticați pentru că nu am făcut unele lucruri bine sau lăudați pentru abilitățile și talentele noastre. Însă criticile (chiar și atunci când au fost nedrepte), ca și complimentele au avut impact asupra noastră și ne-au ajutat să ne formăm așteptările de la noi înșine pe care, evident, le transmitem și celorlalți. -
Totul sub control! Pot fi managerii vindecați de această boală, “control-freak”?
Neîncrederea față de ceilalți (și adesea și față de ei înșiși) conduce managerii către un control la toate nivelurile. Pot fi vindecați de această boală, „control-freak”? Da, dar trebuie să realizeze câteva lucruri. -
Cel mai bun proiect de comunicare internă din 2016
Romanian PR Award este cea mai importantă competiţie naţională de recunoaştere a excelenţei în domeniul Relaţiilor Publice. La ediția din acest an au fost înscrise 289 proiecte, dintre care peste 90 au fost nominalizate, devenind finaliste. Proiectele au fost jurizate de către un juriu internațional, format din 78 de membri. -
Spirit universal, mentalitate globală
Noile mijloace de comunicare permit răspândirea de informaţii şi cunoştinţe mai uşor şi mai rapid, astfel încât graniţele dintre o ţară şi alta tind să se estompeze, înlesnind accesul oricărui cetăţean, întreprinzător sau business. Revoluţia tehnologică şi schimbările ideologice fac din globalizare una dintre cele mai serioase probleme actuale.
-
Comunicarea sub influenţa tehnologiei
De multe ori suntem frustraţi când sunăm la un furnizor de servicii şi la telefon ne răspunde o interfaţă automată. Dacă avem răbdare, ne descurcăm. Dacă nu, ajungem să ne dorim să auzim la capătul liniei o voce umană. Ne aflăm în plină eră digitală, în care capacităţile tehnologiei încep să le întreacă pe ale noastre. În curând, un computer ne va conduce maşina personală şi un altul ne va pune un diagnostic medical.
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...