colectare selectiva
-
„Ce-ar fi dacă deşeurile unui proces de fabricaţie ar deveni materii prime pentru un altul? Ce-ar fi dacă am transforma «gunoiul» în aur? Pare o idee îndrăzneaţă, dar bunicii şi străbunicii noştri trăiau după acest concept. Conceptul de economie circulară. Fiecare rest de ceva era folosit: hainele vechi deveneau cârpe de şters sau materii prime pentru preşuri, cojile de legume – hrană pentru păsări sau compost, hârtiile deveneau ambalaje sau «capace» pentru borcane. Nimic nu se arunca, totul se întorcea în natură, fără a-i face rău. Acesta era un cerc aproape perfect, o economie circulară aproape fără fisură." -
Tranziţia către economia circulară - ce implică şi cine sunt factorii responsabili
Pachetul Economiei Circulare și implementarea acestuia au fost discutate la Bucureşti, în cadrul unui seminar internațional, organizat la inițiativa Asociației Române pentru Ambalaje și Mediu (ARAM). Pachetul include un set de propuneri legislative menit să ajute mediul de afaceri, dar și consumatorii în tranziția de la economia lineară către cea circulară, în care resursele să fie folosite sustenabil. -
Serviciu gratuit de colectare separată la birou
Companiile care vor să se asigure că deşeurile de hârtie-carton şi plastic-metal generate la birou sunt reciclate au la dispoziţie un nou serviciu, unic în ţara noastră, de colectare separată, realizat de Eco-Rom Ambalaje. Mai mult decât atât, şi containerele şi preluarea deşeurilor sunt gratuite.
-
Reciclezi şi câştigi!
Ieri, 30 octombrie 2013, a avut loc în București, „Sesiunea publică de informare privind programul internațional de colectare selectivă a dozelor din aluminiu Every Can Counts”, organizat de Asociația Non Profit Alucro și Camera de Comerț și Industrie a României - Camera Națională.
-
S-au colectat 3.500 de tone de deșeuri de ambalaje
Eco-Rom Ambalaje, compania deţinătoare a licenţei “Punctul Verde” în România şi cea mai importantă organizaţie de preluare de la agenţii economici a obligaţiei de reciclare şi valorificare a deşeurilor de ambalaje, a premiat, pe loc, peste 300.000 de persoane responsabile care au colectat selectiv deșeurile de ambalaje, în cadrul campaniei de informare, educare şi conștientizare „Ai colectat, Ai câştigat!”.
-
Premii pentru cei care colectează selectiv
Eco-Rom Ambalaje a lansat campania de informare, educare şi responsabilizare cu privire la colectarea selectivă a deşeurilor de ambalaje: „Ai colectat, Ai câştigat!”.
-
Romania este cu 20 de ani in urma Belgiei care recicleaza 90% din gunoiul municipal. Pana in 2020, tara noastra trebuie sa recicleze macar 50% din acest deseu. Avem sanse?
Numarul romanilor care folosesc containerele de colectare selectiva este in crestere, arata statisticile asociatiilor de mediu. Cu toate acestea, trebuie sa mai lucram la educatie si responsabilitate. Exista o obligatie a autoritatilor locale prin care trebuie sa diminueze cu 15% deseul pus pe groapa, in caz contrar primariile primesc amenzi usturatoare. Lorita Constantinescu, Director Comunicare si Relatii Publice Eco-Rom Ambalaje, ne spune ce le lipseste romanilor pentru a fi responsabili si cat de mult se implica autoritatile.
Recomandările editorilor
-
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq. -
Generația Z simte presiunea incertitudinii: cum afectează anxietatea financiară viața tinerilor
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile. -
Care este principala provocare a antreprenorilor români | SONDAJ
Găsirea clienților reprezintă principala provocare pentru mai mult de jumătate dintre antreprenorii români, arată un sondaj recent realizat de aSpace -
Va ajunge starea de sănătate a angajaților un nou indicator de business?
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.