
branduri
-
Pantene este unul dintre cele mai cunoscute branduri de îngrijire a părului la nivel mondial, cu o istorie care începe în anii 1940 în Elveția. Numele său provine de la ingredientul activ „panthenol”, o formă
-
De ce multe branduri renunță la reclame tradiționale și investesc în storytelling
Reclamele tradiționale nu mai au același impact. De multe ori, publicul le evită, le ignoră sau chiar le percepe ca pe o intruziune în rutina zilnică. Spoturile TV sunt sărite, bannerele online sunt blocate, iar -
Branduri care te fac să râzi: Cum umorul poate deveni un instrument puternic de marketing
Brandurile au descoperit că umorul poate fi cheia pentru a atrage atenția și a crea o conexiune reală cu consumatorii. Umorul nu doar captează atenția, ci ajută și la crearea unui legături emoționale puternice, care -
Plasat pe locul şase în clasamentul celor mai valoroase 100 de branduri din lume
Grupul sud-coreean Samsung Electronics Co. a anunţat joi că valoarea brandului său a fost estimată la 59,9 miliarde de dolari. Aceasta graţie competitivităţii sale în domeniile smartphone, electrocasnice şi cipuri.
După cum informează Yonhap, citând -
Noi căi. CSR în epoca riscului și a îndrăznelii
În ultimul deceniu, am fost martori la o tranziție destul de complexă în care responsabilitatea socială cor-poratistă (CSR) a evoluat de la un gest de generozitate, la o prioritate strategică fundamentală pentru companiile mai mari sau mai mici.
-
O colaborare pe termen lung cu frumusețea naturală
În ultimul timp, industria frumuseții s-a dovedit a fi plină de inovații si trend-uri creative inspiraționale. Acum mai mult ca oricând, brandurile care se bucură de popularitate și în plus sunt devotate sănătății și frumuseții au avut și au numai de câștigat. -
23 August: Istorie, uitare, club, ori joc de marketing?
În zilele noastre, simboluri puternice ale istoriei pot deveni un joc al marketingului, cu un slogan și o estetică potrivită. Revolta vinde bine, nu e o vină, societatea de consum știe să exploateze foarte bine meandrele nesfârșite ale vremurilor. -
Gala „Forbes Lifetime Awards” a celebrat cele mai prestigioase branduri orologere ale lumii
Peste 150 de oameni de afaceri, antreprenori și manageri de top, dar și pasionați de orologerie au participat joi, 6 octombrie 2016, la cea de-a doua ediție a Galei Lifetime Awards, care a avut loc la InterContinental Bucharest, într-un cadru dedicat excelenței și eleganței.
Revista Lifetime, publicație bianuală de orologerie de lux, a sărbătorit o nouă apariție prin organizarea galei Lifetime Awards, un eveniment prestigios în cadrul căreia au fost premiate brandurile de top din universul orologeriei. -
Cele mai prezente branduri în social media în România
Coca Cola, Vodafone şi McDonald's ocupă primele trei poziţii în ediţia Top Social Brands 2016, clasament care reflectă gradul de implicare şi vizibilitatea brandurilor prezente în social media din România. Rezultatele studiului au fost anunţate în cadrul conferinţei Top Social Brands organizată de Revista Biz. Evenimentul a avut loc la Galeria Galateca din Bucureşti. -
72% dintre români, ataşaţi de brandurile care susţin sportul
Un raport de cercetare realizat de Quantix Marketing Consulting analizează percepţiile şi comportamentele românilor legate de sport, precum şi percepţiile lor despre companiile care se asociază cu sportul.
-
Ultimele 2 zile de înscrieri la conferința Romanian Youth Focus
Pe 13 și 14 decembrie 2012 va avea loc, la Hotel Intercontinental, Romanian Youth Focus, o conferință despre tineri și brandurile ale căror portofolii includ produse sau servicii pentru acest segment aflat în continuă mișcare.
-
Ghid de conversație de la român la român. Pentru un dialog deschis între branduri și consumatori
Azi, 25 octombrie, s-a lansat Ghidul de conversație de la român la român, cel de-al șaselea studiu realizat sub umbrela SMARK Research, de această dată împreună cu Unlock Market Research. Acest studiu oferă un prim set de informații-cheie despre specificul cultural românesc și își propune să ajute profesioniștii din marketing și comunicare din România să înțeleagă mai bine cum să folosească potențialul acestei piețe: cum să-și adapteze deciziile privind poziționarea brandurilor, ce linii să urmeze în dezvoltarea portofoliului de produse și servicii, cum să comunice relevant și eficient, cum să-și organizeze strategia de portofoliu, adică, “mai pe românește”, să ajungă și să ramână în mintea consumatorului.
-
Începe cea de-a șaptea ediție ADfel
Astăzi, 13 august, va debuta cea de-a șaptea ediție a evenimentului de branded entertainment ADfel, organizat de Iqads, ce are loc pe terasa Fabrica .
-
RTC, schimbări strategice şi operaţionale
La prima vedere ecuaţia pare simplă. Se cumpără RTC, liderul naţional de pe piaţa de birotică, se face o infuzie de capital, se măreşte şi se automatizează depozitul, se recrutează talente şi se continuă afacerea din pole position. Dar cât este de uşor să dublezi un business, aşa cum şi-au propus noii proprietari, având în vedere starea economică a României şi mult visatele perspective pozitive care întârzie să apară?
-
Românii mănâncă ciocolată Rom, se dau cu Axe și visează la mașini Ferrari
Ferrari se menţine în 2012 pe prima poziţie în topul celor mai fascinante 50 de branduri, realizat în exclusivitate de compania de cercetare de piaţă Unlock Market Research pentru revista Biz.
-
Borsec, desemnat cel mai puternic brand romanesc
Borsec, Dacia, Pro TV, Dorna, Poiana, Timisoreana, Izvorul Minunilor, Cotnari, Ursus si BCR sunt marcile care conduc in clasamentul celor mai puternice 50 branduri romanesti, conform studiului lansat de care revista Biz si Unlock Market Research in cadrul evenimentului BrandRo.
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...