Skip to main content

branding personal

    • INNEROUT redefineşte brandingul personal din România

      Când spunem „branding personal”, ne gândim, automat, la vedete. La un nivel simplist, poate trece drept un instrument de marketing capabil să transforme ceva cât se poate de normal, firesc și obișnuit, în ceva... extraordinar. Dar dacă vorbim despre business, brandingul personal devine un subiect din ce în ce mai serios. Ideea de produs frumos ambalat dispare brusc și face loc adevărului: brandingul personal este un „must” al acestor timpuri în care nevoia de autenticitate este din ce în ce mai acută, într-o lume a afacerilor în care nimeni nu mai vrea să semene cu altcineva, ci are un singur obiectiv: să fie o-ri-gi-nal! 
    • Brandul personal: Imagine premeditată

      În zilele noastre, mediul online este cea mai eficientă unealtă de branding personal, cât timp știi să o folosești în favoarea ta. Un brand personal corect în social media te va poziționa într-un cerc în care oamenii știu ce faci și cât de bine faci. Nu confundați brandul personal cu celebritatea: orice om, fie el și angajat al unei regii de stat, poate avea brand personal. Este o poziționare într-un cerc mai restrâns decât cel al celebrităților, dar dacă ești profesionist în domeniul tău, nu ai cum să nu devii vizibil, implicit, să lași urme pe internet.
    • De la PR la branding personal, un business încă nou în România

      Piața cursurilor de branding personal este un subiect încă nou și nu foarte exploatat în România, însă cu foarte mult potențial, mai ales că în străinătate există o întreagă industrie pe această temă. Două specialiste în domeniu, Anca Baniță și Teodora Migdalovici, au ales căi diferite pentru a-și dezvolta clientela în țara noastră.
    • Viața ta profesională este o competiție. Cu alții și cu tine însuți. Un instrument util: brandingul personal

      Pentru a promova într-o companie sau pentru a deveni cunoscut ca profesionist în domeniul tău, oricare ar fi acela, oamenii trebuie să te cunoască și să te recunoască pentru capacitatea de a folosi ce e mai bun în tine ca să atingi și să menții rezultate excelente. Iar pentru asta, aptitudinile, talentele, abilitățile și discernământul – strategic și financiar – nu sunt suficiente. Ai nevoie să te impui, să îți creezi un stil al tău, să te auto-promovezi, să îți extinzi rețeaua de contacte, să mergi la cursuri de dezvoltare personală și profesională și, de ce nu, să apelezi la un mentor. Pe scurt, să îți construiești brandul personal.

    • Importanța brandingului personal în găsirea unui job

      Este greu să te privești obiectiv, mai ales când vine vorba de calități, nu? Personal brandingul poate fi o adevărată „pacoste” pentru mulți care nu înțeleg că nu se rezumă doar la asta. Personal branding înseamnă să scoți în evidență pentru ce vrei să fii cunoscut recunoscut. 
    • Tu știi la ce te ajută brandingul personal?

      Dacă vrei să ai un branding personal puternic și autentic, ai nimerit la fix. Începând cu data de 16 septembrie, orele 19.00, Fundația Calea Victoriei va organizează Cursul de Branding Personal susținut de Anca Maria Baniță, specialist în comunicare și PR.
    • Îngrijorat de imaginea ta? Iată câteva secrete pe care nu ți le spune nimeni



      Brandingul personal este unul dintre cele mai eficace tool-uri de business în ziua de astăzi. Social-media a generat o saturație a consumatorului pentru brandurile companiilor care se insinuează în fiecare aspect al comunicării. În consecință, brandul personal devine mai eficient și produce mai multe rezultate, creează o apropiere mai ușoară de consumator, este mai de încredere și, evident, generează vânzări. 
    • Brandingul personal – un plus profesional

      Intr-o lume in care noile carti de vizita sunt cautarile pe Google şi notorietatea, iar reteaua de contacte profesionale valoreaza deseori mai mult decat diploma din facultate, brandingul personal ar trebui sa fie o preocupare de baza a oricarui profesionist.

    • CVdesigners.ro – Investeşte in tine!

      Într-o piaţă a angajatorului, fiecare candidat este nevoit să depuna un efort în plus pentru a ieşi din mulţime. Acest lucru presupune o investiţie în propria persoana, imagine si evoluţie, fie că vorbim de urmarea unor cursuri de dezvoltare personală, participarea la un training, implicarea într-un program de voluntariat, sau o discuţie cu un consilier specializat despre schimbări profesionale şi crearea unui plan de carieră.

    • Teodora Migdalovici - îmblânzitoarea de lei

      Şlefuieşte manageri. Îi învaţă să vorbească atunci când apar la televizor, în conferinţe sau în faţa propriilor angajati. Aşterne sub lupă toate calitatile lor, punctele slabe şi trăsăturile care i-ar putea face din puternici cei mai puternici, iar apoi le combina în cantităţi egale şi le trece prin filtrul sau de „alchimist” pâna obţine poţiunea magică. De aici încolo se ţese povestea succesului personal, dupa un tipar propriu celei care, în fiecare an, reprezintă România la Festivalul de Publicitate Cannes Lions.

Recomandările editorilor