belgia
-
NATO se mută în casă nouă, iar de curând a început complicatul proces prin care angajații Organizației Nord-Atlantice se vor muta în sediul de la Bruxelles. -
Belgia, prima țară care va trimite un ambasador de sex feminin în Arabia Saudită
Belgia este prima țară care trimite un ambasador femeie în Arabia Saudită. Bruxelles-ul declară că această mișcare transmite un "semnal clar" Riadului - sau poate, să ajute la numirea Arabiei Saudite în cadrul unei comisii a ONU pentru drepturile femeii, în aprilie. -
Roboții preiau munca recepționerilor din spitale
Robotul Pepper, creat pentru a „înțelege” emoțiile oamenilor, e pe cale să îi înlocuiască pe angajații de la recepția a două spitale din Belgia, scrie BBC. Pepper lucrează deja în bănci, magazine și gări, iar acum, pentru prima dată, va fi activ și în domeniul medical. -
Gerard Depardieu și-a făcut companie aeriană
Actorul Gerard Depardieu a creat în Belgia o societate, Cyran’R, care are toate caracteristicile unei companii aeriene. Rolul ei este de a adăposti avionul privat al artistului, dar și de a-l închiria, la nevoie.
-
Visul unei vieţi mai bune, ca afară
Fie că au ales să plece pentru a studia sau să îşi caute un job mai bun, mulţi români au ajuns să lucreze în străinătate. Şi aici nu este vorba doar despre arhicunoscutul exod al medicilor şi, mai nou, al inginerilor şi arhitecţilor români care au luat calea Orientului Mijlociu în căutarea de proiecte şi salarii care să îi mulţumească.
-
Nou job: Part time „Shadow” Director General
Există anumite tendinţe în Belgia care sunt bine de semnalat şi în România. Este o inovaţie în strategia de angajare, care vine să răspundă unei cereri specifice. Cunoaştem foarte bine problematica femeii de carieră care are copii şi nu ştie cum să aleagă între dilema “carieră sau familie”. În acelaşi timp, există un nou tip de companii, relativ “tinere” – de aproximativ 10-15 ani -, cu o conducere tânără, de până în 40 de ani. Sunt acele IMM-uri de 30-40 de persoane, care au crescut frumos, în special datorită globalizării şi prezenţei fondatorilor în managementul cotidian.
-
Costul orar al forței de muncă în România, de peste 5 ori mai mic decât media europeană
Costul orar al forței de muncă a fost de 4,2 euro în România, de peste 5 ori mai mic decât media europeană. Costul orar al forței de muncă a fost de 23,1 euro în UE în anul 2011, în creștere cu 0,6 euro față de anul trecut și cu 1 euro față de anul 2009, potrivit datelor publicate de biroul european de statistică Eurostat.
-
Cum si in ce domeniu poti sa-ti gasesti un job la Bruxelles
Circa 1.500 de romani isi desfasoara activitatea in domeniul afacerilor europene la Bruxelles. Dintre acestia, 1.000 lucreaza in institutiile europene, iar pe ceilalti 500 ii regasim in sectorul privat al afacerilor europene.
-
Firmele din Belgia cauta angajati romani pentru joburile refuzate de belgieni
Patronatul belgian cauta forta de munca pentru sectorul hotelier, al restaurantelor si de catering, horticultura si constructii, inclusiv din Romania, chiar daca somajul din aceasta tara este ridicat.
Recomandările editorilor
-
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq. -
Generația Z simte presiunea incertitudinii: cum afectează anxietatea financiară viața tinerilor
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile. -
Care este principala provocare a antreprenorilor români | SONDAJ
Găsirea clienților reprezintă principala provocare pentru mai mult de jumătate dintre antreprenorii români, arată un sondaj recent realizat de aSpace -
Va ajunge starea de sănătate a angajaților un nou indicator de business?
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.