Skip to main content

bautura

    • Băutura gentlemanilor. Când whiskey-ul devine carieră

      Ca orice pasiune, nu s-a manifestat dintru început. Pe Ian l-a prins în 1971, pe când avea 18 ani și era un tânăr inginer la o distilerie locală. De abia pe la 27-28 de ani a ajuns într-o poziție de management. „Iar de acolo au început să îmi ofere roluri cât mai importante în diferite distilerii”, povestește scoțianul Ian Millar, Global Brand Ambassador of Glenfiddich, unul dintre cei mai cunoscuți experți din domeniul whiskey-ului, într-un interviu acordat revistei CARIERE.
    • Sticla Contur împlinește 100 de ani



      Sticla Contur a celor de la Coca Cola împlinește 100 de ani. Brevetată pe 16 noiembrie 1915, sticla Contur Coca-Cola este o creație a Root Glass Company din Terre Haute, Indiana. Cu formele sale inconfundabile, sticla a devenit rapid un simbol internațional, fiind, pe parcursul ultimilor 100 de ani, sursă de inspirație pentru momente memorabile din lumea filmului, a istoriei, a design-ului și a artelor. 
    • Războiul vinarsului românesc

      Nu pot concura cu branduri de cognac şi armagnac franţuzesc ori calvados spaniol, însă şi românii sunt în stare să producă distilate din vin, prune sau pere care sunt premiate la concursuri internaţionale şi cel puţin pe piaţa locală au vânzări de milioane de euro.

Recomandările editorilor