
Agricola
-
România joacă un rol esențial în sectorul agricol european, țara noastră deține aproximativ o treime din totalul fermelor din Uniunea Europeană. Deși acest sector reprezintă o parte semnificativă din economia națională, cu o pondere de
-
Un sortiment de salam face cinci milioane de euro în doar opt luni
Salbac a lansat în luna august varianta calibrată de 300 grame a Salamului de Sibiu Agricola – produs de excepție care continuă să dețină o cotă de piață în jurul a 50 de procente din totalul segmentului Salam de Sibiu comercializat in România.
-
Salamul de Sibiu Agricola Bacău a depășit 50% cotă de piaţă
În perioada iunie – iulie 2012, Salamul de Sibiu Agricola Bacău înregistrează un nou record pe piaţa internă, atingând o cotă de piaţă de 53,2% din punct de vedere valoric (49,2% în volum) în total segment Salam de Sibiu comercializat în România, potrivit ultimului raport de retail audit Nielsen Romănia.
-
În doi ani de la lansare, „Puiul Fericit” a adus un milion de euro, la o medie a vânzărilor lunare de 15 tone
„Puiul Fericit” de la Agricola Bacău, produs premium lansat în premieră pe piaţa locală în 2010, a reuşit să se impună în preferinţele consumatorilor care caută savoarea şi gustul cărnii de altădată. La doi ani de la lansare, Puiul Fericit înregistrează vânzări medii lunare de 15 tone. În total, de la lansarea din iulie 2010, valoarea vânzărilor de „Pui Fericit” este de peste 1.000.000 de euro.
-
Agricola va investi un milion de euro în rebranding. Noua identitate a companiei pune accent pe prospeţime, tradiţie şi autentic
Agricola, unul dintre cei mai mari producători de carne de pui din România, anunţă încheierea procesului de rebranding. Realizat de agenţia BrandTailors, acesta constă în adoptarea unei identităţi corporate diferite de cea a brandului de produs. Investiţia în concept şi implementarea rebrandingului s-a ridicat la 200.000 de euro. În urma acestui proces, compania estimează o creştere de aproximativ 15% a vânzărilor.
-
Agricola Bacău estimeazază o creştere de 36% a vânzărilor la produsele de post
Pentru perioada următoare, Agricola Bacău estimează o creştere de 36% a vânzărilor la produsele sale de post, în contextul în care pentru anul precedent, în perioada Paştelui, volumul de vânzări la gama de produse de post a atins 33 de tone.
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...