Oferta publică inițială (IPO) a Cris-Tim Family Holding, lider pe piața mezelurilor și a produselor ready-meals din România, s-a încheiat cu succes, a înregistrat un nivel record de subscrieri din partea investitorilor de retail. Campania de comunicare a fost semnată de agenția Rogalski Damaschin, care a coordonat strategia și implementarea acesteia

Interes ridicat din partea investitorilor

Conform datelor raportate, tranșa de IPO dedicată investitorilor de retail a fost suprasubscrisă de 42 de ori, iar după realocare, gradul de subscriere a rămas impresionant, de 32 de ori și a marcat astfel cel mai ridicat nivel de interes pentru o ofertă publică din România în ultimii ani. Oferta a atras un total de 454,35 milioane lei de la investitori retail și instituționali.

Acesta este al treilea proiect de IPO în care contribuim cu expertiza noastră în comunicare strategică, însă primul derulat în epoca algoritmilor și a inteligenței artificiale. Rezultatele confirmă importanța modului în care comunicarea poate transforma încrederea publică în valoare economică”, a declarat Eliza Rogalski, Founder & Managing Partner Rogalski Damaschin.

Strategia de comunicare

Campania a fost lansată pe 29 septembrie 2025, odată cu anunțarea intenției de listare, și a utilizat o combinație de instrumente media: spot TV, social media, PR, pagină dedicată investitorilor și evenimente de prezentare. Un element central al strategiei a fost un Video News Release care a amplificat mesajele în social media și a generat peste 120 de apariții online și 350 de articole în presa generalistă și financiară, cu o audiență cumulată de 2,1 milioane de persoane.

Gradul ridicat de subscriere în primele zile ale ofertei (197%) demonstrează eficiența abordării și interesul crescut al investitorilor de retail, în timp ce structura campaniei a oferit informații transparente și accesibile despre planurile de business ale companiei.

Echipa Rogalski Damaschin ne-a oferit o strategie clară, creativă și orientată spre rezultate pe termen lung. Transparența și comunicarea autentică au fost cheia pentru câștigarea încrederii investitorilor”, a explicat Radu Timiș Jr., CEO Cris-Tim Family Holding.

Campania a reușit să amplifice capitalul de încredere acumulat de Cris-Tim în cei peste 30 de ani de activitate și a consolidat percepția companiei ca lider de piață și partener de încredere pentru investitori.