Olimpiadele Comunicarii reprezinta un proiect adresat studentilor care isi doresc o cariera in comunicare (publicitate, relatii publice, marketing). Proiectul consta intr-o serie de concursuri practice in care studentii simuleaza activitatea unor firme profesioniste de comunicare. Pentru asta ei lucreaza pe temele propuse de unele dintre cele mai mari companii si institutii romanesti. Comunicarea de afaceri nu este singurul domeniu in care studentii isi pot demonstra abilitatile de dialog si de gandire strategica. Proiectul include de asemenea o proba de comunicare politica, una de discurs public si una de imagine de organizatie de tineret. Pentru ca valoarea studentilor sa creasca pe piata comunicarii, circa 30 de practicieni din industria comunicarii au pus la dispozitie studentilor toate instrumentele teoretice si practice de lucru in comunicare pentru ca tinerii specialisti sa devina profesionistii de pe piata de maine. Iar companii precum Orange Romania, Alexandrion Grup Romania, Holcim, Minolta, HVB Bank, Gregory's, Western Union, le-au oferit acestora prima sansa de a lucra pentru imaginea lor in calitate de agenti de comunicare. Pe langa specialistii romani, Olimpiadele Comunicarii vin doi profesori din universitati americane, care au sprijinit initiativa Asociatiei de Comunicare Ethos de a-i pregati pe studenti pentru piata reala de comunicare. Deschiderea Olimpiadelor Comunicarii a gazduit, astfel, un invitat special in persoana prof. Dr. David Ritchey de la School of Communication din cadrul University of Akron, membru marcant al PRSA (Societatea Americana de Relatii Publice) si laureat a peste 50 de premii de excelenta in relatii publice. Festivitatea de premiere a Olimpiadelor Comunicarii de pe 29 mai, va fi deschisa de dl. Dennis Wilcox, profesor de relatii publice si director al School of Journalism & Mass Communications din cadrul San Jose State University, care va sustine un seminar pe tema "Tactici de relatii publice". Implicarea tuturor acestor personalitati are un singur scop, acela de a oferi studentilor bazele afirmarii profesionale: cunostintele practice, experienta si contactul direct cu realitatea pietei. Asa cum au demonstrat-o cele doua editii anterioare ale Olimpiadelor Comunicarii, companiile care se implica in eveniment dand temele de lucru studentilor, sunt interesate si de recrutarea celor mai valorosi participanti la concursuri. Si iata ca proiectul a dat rezultate: trei dintre premiantii din 2001 si 2002 au fost angajati de companiile pentru care au lucrat in concurs si, mai mult, proiectele pe care le-au propus au fost implementate. Pentru a atinge gradul de pregatire pe care si-l doresc, pentru a ajunge intr-un post bun in comunicare, participantii trebuie doar sa culeaga si sa fructifice oportunitatile pe care Olimpiadele Comunicarii le ofera. "Participarea studentilor la acest eveniment valoreaza cat un semestru intreg de cursuri in State" declara David Ritchey. "Este o sansa pe care studentii nu trebuie sa o piarda".
Recomandările editorilor
- 
                    
                            
                        Cristian Gulicska, Autoliv: Românii sunt dispuși să facă un pas lateral sau chiar înapoi pentru a urca în carieră
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România. - 
                    
                            
                        Ramona Porca, Schaeffler România: Generația Z nu mai separă tehnologia de viața de zi cu zi
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă. - 
                    
                            
                        Testul de foc al HR-ilor: evaluarea posturilor | ANALIZĂ
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie. - 
                    
                            
                        BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnout
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților. 
Leadership
- 
                    
                            
                        Somfy anunță numirea unui nou Managing Director pentru Europa de Est
Compania specializată în soluții de automatizare pentru locuințe și clădiri Somfy anunță numirea Małgorzatei Jasińska în funcția de Managing Director pentru Europa de Est. - 
                    
                            
                        Cum conduci un ONG când pornești de la zero și ajungi să sprijini anual peste 1.300 de copii
Leadership în doi, pandemie, apoi un switch de roluri. Cătălina Rață povestește cum a preluat frâiele UiPath Foundation în plin proces de creștere. - 
                    
                            
                        Articol susținut de ASCENDISDin Oxford, pentru România. Ștefan Dascălu, cercetătorul care înfruntă virusurile, impostura și dezinformarea
În 2015, Ștefan Dascălu a absolvit liceul și a plecat spre unul dintre cele mai prestigioase locuri de pe harta lumii academice: Universitatea Oxford. Acolo avea să devină cercetător în imunologie și, ani mai târziu, o voce puternică în lupta cu un alt tip de virus: dezinformarea. - 
                    
                            
                        Poveste de brand: De la ce vine numele Cris-Tim
În spatele fiecărui brand puternic există, de regulă, o poveste care transcende cifrele și bilanțurile. În cazul Cris-Tim, acea poveste începe cu două nume: Cristina și Radu Timiș.