Volksbank
-
Banca Transilvania anunţă finalizarea procesului de fuziune cu Volksbank. Circa 10% dintre cele 2,2 milioane de clienţi și 400 dintre cei 7.300 de angajaţi provin de la banca achiziţionată. -
Guvernul austriac sare din nou în ajutorul Volksbank
Guvernul austriac a intervenit din nou pentru a salva Volksbank, care se confruntă cu grave probleme. Autorităţile austriece au oferit o infuzie de capital de 250 milioane euro, devenind astfel al doilea acţionar al băncii, cu 49% din acţiuni. Aceasta este a treia infuzie de capital pe care instituţia financiară o primeşte din 2008 şi până în prezent.
-
Vorba dulce multi clienti aduce
Nimanui nu i-ar conveni sa se duca la o banca pentru o tranzactie oarecare, iar omul de la ghiseu sa posac, prost dispus si pus pe harta. Sau, mai grav, sa greseasca operatiunile pe care le are de facut si astfel clientul sa se trezeasca cu o gaura in buget sau alte probleme. Ioana Ciocanel, Director Adjunct al sucursalei Bucuresti a Volksbank, are grija sa nu existe niciodata astfel de situatii.
Recomandările editorilor
-
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq. -
Generația Z simte presiunea incertitudinii: cum afectează anxietatea financiară viața tinerilor
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile. -
Care este principala provocare a antreprenorilor români | SONDAJ
Găsirea clienților reprezintă principala provocare pentru mai mult de jumătate dintre antreprenorii români, arată un sondaj recent realizat de aSpace -
Va ajunge starea de sănătate a angajaților un nou indicator de business?
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.