
vizibilitate
-
Apariția constantă pe rețelele sociale poate părea singura cale prin care să îți construiești reputația profesională, dar acest lucru nu este neapărat adevărat. Vizibilitatea durabilă se bazează pe acțiuni și pe conținut cu viață lungă,
-
De ce campaniile de vizibilitate pe LinkedIn pot schimba regulile recrutării
Pentru candidați, căutarea unui job poate fi un drum anevoios, iar pentru recrutori, găsirea celui mai potrivit candidat poate fi la fel de dificilă. Într-o piață a muncii competitivă, unde anunțurile de angajare primesc zeci -
Cum să îți crești vizibilitatea în companie
Vizibilitatea în cadrul organizației influențează semnificativ parcursul profesional. Angajații care reușesc să se facă remarcați nu doar prin rezultatele muncii lor, ci și prin modul în care interacționează cu echipa și leadershipul, au mai multe -
Reclama luminoasă crește vizibilitatea! De ce producția publicitară are succes
Ca să ai succes în afaceri, trebuie să te faci remarcat. Lumea trebuie să știe că exiști, să te cunoască și să te vadă. Mai ales să te vadă! Cu cât te vede mai mult, -
Cum să îți faci un profil LinkedIn care SĂ ATRAGĂ atenția angajatorilor?
Ne place sau nu, LinkedIn a devenit în ultimii ani o imensă bază de date de potențiali candidați, o colecție impresionantă de „cărți de vizită”, unde milioane de oameni pot vedea cu ce te ocupi, cum arăți, pe cine cunoști și cu ce te lauzi din punct de vedere profesional. De aceea, cum te prezinți pe LinkedIn a devenit un factor esențial atunci când ești în căutarea unui nou job. wall-street.ro îți prezintă câteva idei pentru a atrage atenția potențialilor angajatori.
-
Creşterea reputaţiei şi a vizibilităţii sunt principalele obiective ale firmelor active în social media
Grayling anunţă rezultatele celei de-a doua ediţii a studiului global Pulse, la care au luat parte peste 1.100 de experţi în comunicare din toată lumea. Studiul este implementat trimestrial, având ca obiectiv identificarea principalelor tendinţe în industria comunicării la nivel global, regional şi local. 22% dintre participanţii la studiu recunosc că organizaţiile lor nu au adoptat până în prezent o strategie de comunicare pentru social media. Dintre companiile care au folosit social media în campaniile lor, doar 39% au avut o strategie integrată de comunicare.
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...