vizibilitate
-
Apariția constantă pe rețelele sociale poate părea singura cale prin care să îți construiești reputația profesională, dar acest lucru nu este neapărat adevărat. Vizibilitatea durabilă se bazează pe acțiuni și pe conținut cu viață lungă, -
De ce campaniile de vizibilitate pe LinkedIn pot schimba regulile recrutării
Pentru candidați, căutarea unui job poate fi un drum anevoios, iar pentru recrutori, găsirea celui mai potrivit candidat poate fi la fel de dificilă. Într-o piață a muncii competitivă, unde anunțurile de angajare primesc zeci -
Cum să îți crești vizibilitatea în companie
Vizibilitatea în cadrul organizației influențează semnificativ parcursul profesional. Angajații care reușesc să se facă remarcați nu doar prin rezultatele muncii lor, ci și prin modul în care interacționează cu echipa și leadershipul, au mai multe -
Reclama luminoasă crește vizibilitatea! De ce producția publicitară are succes
Ca să ai succes în afaceri, trebuie să te faci remarcat. Lumea trebuie să știe că exiști, să te cunoască și să te vadă. Mai ales să te vadă! Cu cât te vede mai mult, -
Cum să îți faci un profil LinkedIn care SĂ ATRAGĂ atenția angajatorilor?
Ne place sau nu, LinkedIn a devenit în ultimii ani o imensă bază de date de potențiali candidați, o colecție impresionantă de „cărți de vizită”, unde milioane de oameni pot vedea cu ce te ocupi, cum arăți, pe cine cunoști și cu ce te lauzi din punct de vedere profesional. De aceea, cum te prezinți pe LinkedIn a devenit un factor esențial atunci când ești în căutarea unui nou job. wall-street.ro îți prezintă câteva idei pentru a atrage atenția potențialilor angajatori.
-
Creşterea reputaţiei şi a vizibilităţii sunt principalele obiective ale firmelor active în social media
Grayling anunţă rezultatele celei de-a doua ediţii a studiului global Pulse, la care au luat parte peste 1.100 de experţi în comunicare din toată lumea. Studiul este implementat trimestrial, având ca obiectiv identificarea principalelor tendinţe în industria comunicării la nivel global, regional şi local. 22% dintre participanţii la studiu recunosc că organizaţiile lor nu au adoptat până în prezent o strategie de comunicare pentru social media. Dintre companiile care au folosit social media în campaniile lor, doar 39% au avut o strategie integrată de comunicare.
Recomandările editorilor
-
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq. -
Generația Z simte presiunea incertitudinii: cum afectează anxietatea financiară viața tinerilor
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile. -
Care este principala provocare a antreprenorilor români | SONDAJ
Găsirea clienților reprezintă principala provocare pentru mai mult de jumătate dintre antreprenorii români, arată un sondaj recent realizat de aSpace -
Va ajunge starea de sănătate a angajaților un nou indicator de business?
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.