Skip to main content

UPS

    • UPS România are un nou country manager

      Tim Helsen a fost numit country manager pe UPS Grecia, Ungaria, România, a anunţat compania. De asemenea, se inaugurează noul centru operațional regional relocat din Timișoara, care rămâne un punct cheie de legătură pentru companiile din vestul și centrul țării cu piețele internaționale.
    • 6 din 10 clienți online cumpără mai mult pentru a beneficia de transport gratuit

      Desktopul și laptopul sunt preferate pentru shopping online, în defavoarea dispozitivelor mobile. Rețelele sociale au un impact cuantificabil asupra deciziei de cumpărare, iar transportul gratuit are o pondere importantă în decizia de finalizare a unei achiziții online. Acestea sunt câteva din concluziile studiului studiu „UPS Pulse of the Online Shopper”, ediția 2014, realizat de comScore, Inc. și UPS.

    • Curier pentru o zi

      Se trezeşte de dimineaţă, îşi bea cafeaua şi mănâncă bine, cât să îi ajungă pentru aproape toată ziua. Pleacă împreună cu fetiţa lui de nouă ani spre şcoală. Odată ajunşi la destinaţie, micuţa fuge la ore, el merge să se întâlnească cu ceilalţi trei colegi, alături de care vine în fiecare zi la serviciu.

    • Cumpărătorii vor varietate și confort în shopping-ul online

      Câți dintre dumneavoastră nu ați achiziționat cel puțin un produs online? De ce online? La această întrebare se găsesc mai multe răspunsuri. Economisești timp, ai varietate, control asupra termenului de livrare și… o procedură convenabilă de returnare a produselor. Acestea sunt și concluziile studiului UPS, în colaborare cu comScore, ,, Pulse of the Online Shopper”, privind preferințele clienților atunci când fac cumpărături online.

    • O carte pentru un copil, o șansă pentru mai departe!

      UPS România, împreună cu organizația World Vision România, lansează campania de responsabilitate socială "O carte pentru un copil, o șansă pentru mai departe!", prin intermediul căreia peste 3.000 de elevi din clasele I-VIII din mediul rural vor beneficia de cărţile donate în anumite locaţii din Bucureşti. Cărţile colectate în timpul campaniei vor completa bibliotecile şcolilor generale vizate de program, din județele Ialomița și Vâlcea, pentru a oferi elevilor posibilitatea de a cunoaşte beneficiile lecturii.

    • UPS a dat startul celei de-a zecea ediții a "Lunii Voluntariatului Global"

      În cadrul celei de-a zecea ediții a "Lunii Voluntariatului Global", care a demarat pe 1 octombrie, compania de curierat UPS încurajează cei aproape 400.000 de angajați să dedice 195.000 de ore de voluntariat cu scopul de a îmbunătăți sustenabilitatea ecologică în comunitățile din care fac parte. Pentru a sprijini acest obiectiv, UPS oferă subvenții de 2,2 milioane dolari diverselor organizații pentru protecția mediului.

    • UPS anunţă venituri de 13,3 miliarde de dolari pentru T2

      UPS, cea mai mare companie de curierat din lume, prezentă şi pe piaţa din România, anunţă pentru trimestrul doi venituri de 13,3 miliarde dolari, în creştere uşoară faţă de 13,1 miliarde dolari înregistrate în aceeaşi perioadă a anului trecut. Profitul companiei în T2 a fost de 1,79 miliarde dolari, faţă de 1,75 miliarde dolari înregistrate de UPS în al doilea trimestru din 2011.

    • 275.000 de ore de voluntariat

      Angajaţii UPS din întreaga lume au luat din nou racletele şi pensulele de vopsit, alături de know-how-ul în logistică, pentru a susţine organizaţii ale comunităţilor locale în luna octombrie a acestui an. În cadrul celei de-a noua ediţii anuale a Lunii Voluntariatului Global a companiei, cei 400.000 de angajaţi ai UPS au dus mai departe tradiţia companiei de a dărui şi ajuta.

Recomandările editorilor