Skip to main content

ton

    • Cum recunoști un manager intuitiv

      Sunt deja mulți ani de când vorbim despre faptul că volatilitatea, incertitudinea și complexitatea nu mai sunt excepții. Acestea au devenit o normalitate. Într-un asemenea context, intuiția devine o resursă-cheie pentru liderii de succes. Nu
    • Vrei şedinţe care să nu „deraieze”? Iată cele 7 imperative ale unei şedinţe eficiente

      © 2013 Harvard Business School Publishing Corp.

      Nu e nimic mai enervant ca o şedinţă care nu se mai sfârşeşte. Dacă eşti manager, este treaba ta să te asiguri că oamenii nu deviază de la subiect sau că nu ţin cuvântări interminabile. Dar cum ai putea să le menţii oamenilor atenţia concentrată pe ceea ce ar trebui discutat în şedinţă, fără să devii un fel de „supraveghetor-şef ” sau să le striveşti creativitatea?

    • Oare e OK să zbieri la angajaţii tăi?

      © 2013 Harvard Business School Publishing Corp.

      Steve Jobs, Jeff Bezos, Martha Stewart, Bill Gates, Larry Ellison şi Jack Welch – toţi aceşti lideri sunt - sau au fost - cunoscuţi pentru faptul că sunt oameni de afaceri de succes, vizionari, competitivi şi pretenţioşi. Iar fiecare dintre ei are, pe bună dreptate, reputaţia de şef care ridică tonul la angajaţii săi; acest obicei a fost o parte integrală din stilul lor de leadership şi management.

Recomandările editorilor