Skip to main content

to-do list

    • 15 pași de urmat pentru a te reinventa după un eșec

      Antreprenor sau simplu angajat, fiecare a experimentat în viața lui un eșec. Doar pentru că totul în viața ta se desfășoară fără probleme acum, nu înseamnă că nu se poate întâmpla peste noapte, o schimbare. Poți să pierzi totul în afaceri sau poți să fii concediat sau părăsit de persoana iubită. Cu alte cuvinte, în viață se poate întâmpla ca peste noapte, viața ta să se transforme într-un coșmar. Ce e de făcut? 
    • TO DO list. Nu, nu e de modă veche

      Mai faci, din când în când, câte o listă de cumpărături. Desigur, pe telefon. Nu vorbesc despre o listă fizică, pentru că probabil cu greu mai ţii un pix în mână. Nici nu ai nevoie. Ce ai de notat, pui într-un document pe desktop, iti pui reminider pe telefon pentru întâlniri şi în rest... ţii minte. Că doar ai memorie bună! Aici ai o mică problemă. Ca să ţii minte tot felul de lucruri mărunte foloseşti mult din capacitatea creierului. Şi ai putea folosi aceste resurse pentru creativitate, de exemplu. Hai să vedem cum stă treaba cu TO DO list.
    • De ce nu reușim să „bifăm” lista cu „to do-uri” - Video

      Fiecare an nou vine cu un restart al propriei vieți în cazul multora dintre noi! Sau cel puțin asta ne propunem. Am trecut și eu prin  asta! Unii vor să slăbească, alții să se lase de fumat, sunt și care doresc să pună bazele unui business ori să ceară o mărire de salariu. Și încă de la finalul unui an prind încredere și sunt convinși că în ianuarie vor lua „taurul de coarne” și rezultatele dorite nu se vor mai lăsa așteptate.

    • Șapte lucruri care te vor face mai productiv

      Fie că încerci să escaladezi un munte sau doar să speli rufe, iată șapte lucruri care te vor face productiv sau, cel puţin, îţi vor arăta de ce nu eşti. Stai puţin, dacă eşti genul care amână lucrurile şi n-ai chef să citeşti acum tot materialul, citeşte măcar primul punct.

    • 7 cursuri, 5 zile, 2 audiobook-uri şi... un articol

      Conduc spre muncă ascultând audiobook-ul „Time Management” şi mă întreb: “Oare cum arată programul din săptămâna fără cursuri a grupei de la ExMP?” Bănuiesc că este bine pus la punct! Mie mi se pare provocator cum noţiunile de la cursuri „vin” în fiecare zi să-mi completeze munca şi stilul de lucru. Colegii? Fac parte dintr-o grupă excelentă, cu oameni de succes de la care simt că am multe de învățat şi asta mi se pare foarte important...

    • 5 lucruri pe care ar fi bine să NU le faceți

      Suntem, din câte văd în dreapta și-n stânga, plini de „to do list”-uri. Sunt o minunăție – am experimentat pe propria piele – pentru situația „am prea multe de făcut” pentru că îți liniștesc efectiv mintea și scapi de percepția de „prea multe”, dacă îți planifici corect toate task-urile pe zile (eventual ore) până la deadline-ul respectiv. Au o influență extrem de benefică și în momentul în care le respectăm: ne (re)dau încrederea în noi, ne structurează ziua, ne fac să ne simțim mulțumiți. Dar ce spuneți de o listă cu lucrurile pe care ar fi bine să le evitați a le face?

    • Argumente pro şi contra listelor cu lucruri “de făcut”

      De multe ori când ne aşteaptă o săptamână grea, cu multe lucruri pe care trebuie să le avem în vedere, sau avem o lună în care trebuie să ne depăşim targetul, de cele mai multe ori apelăm la o listă cu lucruri “de făcut” (to-do list), pentru a rămâne tot timpul în contact cu obiectivele noastre. Totuşi, părerile sunt împărţite în ceea ce priveşte utilitatea unor astfel de liste.

Recomandările editorilor