Skip to main content

temperament

    • Convingători, romantici, sau firi active? Cum sunteți în viață, în funcție de tipul de ciocolată pe care îl consumați

      Murray Langham, psihoterapeut din Noua Zeelandă și inițiator al unei terapii cu ciocolată este cel care  a observat o atitudine specifică fiecărui individ legată de pasiunea pentru ciocolată!
      Ani de cercetare și observații asupra pacienților l-au condus la descoperirea unor modele convingătoare între personalitatea sau starea de spirit a oamenilor și gusturile lor pentru un anume tip de ciocolată.
    • Oare ar trebui să mergi “la risc” atunci când alegi liderul companiei?

      © 2012 Harvard Business School Publishing Corp.

      Misiunea Harvard Business School este să “educe lideri care să aducă în lume o schimbare”. Motto-ul acesta este mult mai ambiţios decât cel precedent, care spunea că misiunea HBR era să educe lideri care “să facă un profit decent - în mod decent”. Iar ambiţia e, de regulă, un lucru bun. Numai că problema cu noua misiune a Harvard Business School este că îi lipseşte un cuvânt: pozitivă. Bineînţeles că scopul acestei şcoli este să educe lideri care să aducă în lume o schimbare în bine, numai că e mai greu să o faci decât pare.

Recomandările editorilor