
telefonie mobila
-
Operatorii de telefonie ne oferă abonamente cu minute nelimitate la preţuri mai mult decât accesibile. Doar că nu prea le mai folosim. În urmă cu câţiva ani eram fericiţi să avem un abonament cu 200-300 de minute incluse şi câteva SMS-uri. Şi făceam eforturi să vorbim mai mult seara, când unele reţele ofereau minute nelimitate. Nelimitat în orice reţea, telefonie şi internet. Datele ANCOM ne spun cât folosesc, în medie, românii, din acest nelimitat.
-
Google îşi lansează propriile servicii de telefonie
Gigantul Google a anunţat că va lansa, iniţial doar pe teritoriul SUA, propriile servicii de telecomunicaţii, incercând, în acest fel, să aducă inovaţia şi în această arie -
Relocare “mobilă” în stilul 3 în 1
Operatorul de telefonie mobilă Orange România s-a mutat în casă nouă, unde și-a adus aproape jumătate din angajaţii de la noi din ţară. Astfel că, 1630 de persoane au fost relocate în sediul de pe strada Gara Herestrău, o clădire eco-friendly. -
Serviciile mobile de plăţi sunt pregătite pentru noul val de creştere
Serviciile de plăţi prin dispozitive mobile sunt pregătite pentru noul val de creştere, însă operatorii de telefonie mobilă trebuie să găsească soluţii pentru preocupările clienţilor într-o piaţă fragmentată din punct de vedere tehnologic, pentru a fructifica potenţialul pieţei, se arată în studiul EY - Mobile Money – the next wave of growth report.
-
Reducerea tarifelor de terminare a apelurilor se va aplica de la 1 aprilie 2014
Începând cu data de 1 aprilie 2014, noile tarife maxime pentru terminarea apelurilor în România scad de la 0,67 eurocenţi/minut la 0,14 eurocenţi/minut, pentru terminarea la puncte fixe, respectiv de la 3,07 eurocenţi/minut la 0,96 eurocenţi/minut, pentru terminarea la puncte mobile.
-
Roaming pentru o Europă mai unită
Putem spune că România face parte din Satul Global după ce graniţele ţării s-au deschis, iar progresul tehnologic din ultimele decenii a făcut ca telefonele mobile şi internetul să fie accesibile pentru aproape toată lumea, la tarife uneori irezistibil de mici, alteori deranjant de mari. Conectarea de orice tip costă, însă tendinţa din ultimii ani a fost în avantajul clienţilor, lucru care s-a reiterat de curând.
-
Noi reduceri ale tarifelor de roaming începând de la 1 iulie
Vești bune pentru clienți, vești proaste pentru operatorii de telefonie mobilă. Comisia Europeană, parlamentarii europeni şi guvernele ţărilor UE au ajuns la un acord pentru reducerea tarifelor de roaming pentru serviciile de voce, text şi Internet mobil.
-
Liber la download-ul in roaming
De la 1 iulie 2010, consumatorii nu mai trebuie sa-si faca griji cu privire la primirea de facturi uriase datorate conectarii accidentale la Internet prin reteaua de telefonie mobila, atunci cand calatoresc in alta tara.
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...