Skip to main content

superior

    • Cum îți învingi frica de la birou? Sfaturi vitale pentru a-ți combate șeful atunci când greșește

      E lucru clar că nimeni nu e perfect. Din greșeli se învață, important este să știi să gestionezi situațiile și să reușești să mergi mai departe, cu capul sus. Cum reacționezi când superiorul tău greșește? E foarte important să îi comunici, pentru că poate reușiți să salvați situația la timp, dar și mai important este modul în care o faci.
    • Care este adevărata părere a șefului tău despre tine

      În companiile românești, comunicarea cu șefii este în general dificilă. Iar dacă vrei să ai o carieră de succes trebuie să știi că ea depinde atât de capacitatea ta de muncă, cât și de relațiile cu echipa și șeful tău. A înțelege perfect dorințele superiorului și sarcinile pe care ți le dă reprezintă un element esențial pentru a deveni un angajat prețuit. Un șef bun va comunica întotdeauna clar și concis ceea ce își dorește de la echipa sa. Dar cum faci să afli care este adevărata părere a șefului tău despre tine?
    • Cum să rezolvi un conflict la locul de muncă în 10 paşi

      Câți dintre noi nu am avut cel puțin un conflict cu un coleg sau chiar cu superiorul direct? Cum am putea, însă, să trecem cu bine peste dispută și să rezolvăm acest conflict? Sylvia Hepler, preşedintele Launching Lives, LLC şi consilier de carieră pentru manageri şi directori, oferă o metodă eficientă pentru a rezolva conflictele de la locul de muncă.

    • DECIS - calificări în învățământul superior

      Autoritatea Naţională pentru Calificări (ANC) implementează proiectul „Dezvoltarea capacităţii de implementare a sistemului de calificări din învăţământul superior”-DECIS, cofinanţat din Fondul Social European şi Guvernul României, în cadrul Programului Operaţional Sectorial  Dezvoltarea Resurselor Umane, prin contractul POSDRU/86/1.2/S/61152.

    • DECIS - calificări în învățământul superior

      Autoritatea Naţională pentru Calificări (ANC) implementează proiectul „Dezvoltarea capacităţii de implementare a sistemului de calificări din învăţământul superior”-DECIS, cofinanţat din Fondul Social European şi Guvernul României, în cadrul Programului Operaţional Sectorial  Dezvoltarea Resurselor Umane, prin contractul POSDRU/86/1.2/S/61152.

    • Cum să îţi îmbunătăţeşti relaţia de lucru cu superiorii

      De cele mai multe ori locul de muncă nu este acel loc idilic pe care ni-l dorim, unde relaţia cu şeful şi colegii să curgă lin şi să ne facă să ne dorim să ne întoarcem cu drag la muncă. Relaţia dintre noi şi şef este, în multe cazuri, una încordată sau, în cel mai fericit dintre ele, una care să nu îţi creeze probleme. Pentru a îţi îmbunătăţi relaţia cu şeful ar trebui să ai în vedere câteva aspecte care să te ajute să îţi îndeplineşti obiectivul.

Recomandările editorilor