
„Best Practices Are Stupid” via Stephen Shapiro
Shapiro întoarce capete, deschide minți și captivează audiența prin comportamentul său provocator, dar axat pe rezultate. Până în prezent, el s-a făcut auzit pentru 450.000 de oameni, în 44 de țări.
Shapiro întoarce capete, deschide minți și captivează audiența prin comportamentul său provocator, dar axat pe rezultate. Până în prezent, el s-a făcut auzit pentru 450.000 de oameni, în 44 de țări.
80% dintre top manageri afirmă că inovația este o prioritate pentru compania lor. Aproape jumătate dintre ei, însă, nu sunt mulțumiți de procesele creative din organizație și, mai ales, de rezultatele proiectelor de inovație.
Cum e să fii o organizaţie adaptată la nou? Cum să îţi faci angajaţii să gândească mai creativ? Cineva deţine secretele capacităţii de a inova şi e dispus să vi le împărtăşească. În avanpremiera vizitei sale la Bucureşti din 10 aprilie 2014, Stephen Shapiro, specialistul american în tehnici de inovare, dezvăluie în exclusivitate pentru CARIERE ce avem de făcut pentru a ne bucura cu toţii de beneficiile inovaţiei.