Skip to main content

sistem de evaluare

    • Erau odată doi prieteni... Evaluarea şi inspirarea

      „Măreţia nu depinde de conjunctură... măreţia e o chestiune de alegere”

      Plecând de la aceste cuvinte ale lui Jim Collins („From Good to Great: Why Some Companies Make The Leap… & Others Don’t”), mă gândeam că în zilele noastre, având în vedere contextul economic incert, ne dorim tot mai mult de la angajații noștri. Dorim ca ei să se gândească la costuri, dorim să fie mai eficienți, să se implice mai mult, să vină cu propuneri care iau în calcul toate aspectele situaţiei, să se concentreze mai mult și să fie mai creativi.  

    • Ştii cât de bun eşti în vânzări?

      Încerc de șase luni să-mi schimb jobul. Am fost la patru interviuri și, de fiecare dată, am aceeași problemă: mi se spune că vin dintr-un domeniu prea specializat și că nu o să reușesc să vând pe o altă piață. Nu cred că este adevărat. Când am venit aici eram student. Nu aveam nicio relație, nu știam nimic. Am construit totul de la zero: relații, conturi etc. Între timp am fost și la câteva cursuri de vânzări… Cum să dovedesc la interviu faptul că pot vinde și altceva decât ceea ce vând acum? Voi mă cunoașteți, știți cum fac ceea ce fac și ce rezultate am. Îmi puteți da o recomandare care să vorbească despre aceste lucruri?“ 

Recomandările editorilor