Skip to main content

scurgeri informatii

    • Cum să stimulezi cu adevărat creativitatea: învaţă din experienţa căpătată de Pixar şi Disney

      © 2014 Harvard Business School Publishing Corp.

      Ed Catmull este unul dintre co-fondatorii şi, de mulţi ani, liderul companiei Pixar Animation Studios – care, după înfiinţarea sa în 1986, s-a chinuit să răzbată pe piaţă timp de 10 ani, până la succesul fulminant obţinut în 1995 de către primul său film de desene animate de lung metraj, „Toy Story”. Odată cu achiziţionarea Pixar de către Walt Disney Co., în 2006, Catmull a devenit preşedinte al Walt Disney Animation Studios şi al Pixar. În noua lui carte, „Creativity, Inc.”, Catmull îşi prezintă în mod detaliat ideile despre modul în care ar trebui făcut managementul unei companii creative, idei pe care le explorase într-un articol pe care l-a scris în 2008 pentru Harvard Business Review, intitulat „How Pixar Fosters Collective Creativity”.

Recomandările editorilor