Skip to main content

regula

    • Regula pentru 2013 în training: Nu există nicio regulă

      2013 se anunță un an cel puțin la fel de dificil ca 2012. Regula pentru 2013 este că nu există nicio regulă, fiind foarte dificil să faci orice fel de predicții. Primul trimestru a debutat în forță, cu foarte multe cereri de cursuri, trimestrul al doilea a înregistrat o scădere semnificativă a numărului de solicitari, iar acum, începând cu luna iulie, se constată o revenire a interesului companiilor, în special în ceea ce priveste cererea de programe customizate.

    • Apple, fabricile din China, minunile din Dubai şi minunata lume nouă în care trăim

      Probabil aţi citit ştirea despre clientul Apple din SUA care şi-a cumpărat noul MacBook Pro şi a descoperit în ambalaj un card cu reguli disciplinare. Cardul aparţinea unui muncitor de la fabrica Foxconn, China, care asamblează terminale iPad şi iPhone, iar câteva dintre cele 13 reguli îi reaminteau zilnic să fie disciplinat, să fie organizat, să dea randament 110% şi să se bucure de roadele muncii lui. 

    • Cine ne consumă timpul în fiecare zi

      Cu siguranţă îi ştiţi, pentru că i-aţi trăit pe propria piele. Cei mai mari hoţi de timp sunt: amânarea, perfecţionismul, teama de a delega, incapacitatea de a spune nu, emailurile (inutile), (întâlnirile prea lungi), telefoanele, hârtiile, oaspeţii neanunţaţi. 

    • Steve Jobs și cele șapte reguli ale succesului

      Este greu de estimat impactul pe care Steve Jobs l-a avut asupra vieților noastre. Inovațiile sale au atins foarte multe aspecte ale lumii moderne: computere, filme, muzică și telefoane mobile. Dotat cu un instinct de marketing foarte puternic, Jobs și-a promovat produsele în prezentări pe care fanii Apple și jurnaliștii din întreaga lume le așteptau cu sufletul la gură. Siteul entrepreneur.com a făcut o selecție de șapte reguli de succes pe care Steve Jobs le-a aplicat de-a lungul carierei.

    • Ai o zi încărcată la birou? Iată cum poți să-ți faci timp

      Pe parcursul unei zile petrecute la serviciu ne pierdem foarte ușor în tot felul de sarcini care ne întrerup cursivitatea lucrurilor cu adevărat importante pe care le avem de făcut. Însă puteam rupe această obișnuință dăunătoare stabilindu-ne un set de obiective simple în planificarea zilei de lucru, care ne ajută să ne segmentăm timpul, dar și să ne păstram bunele relații cu ceilalți, potrivit entrepreneur.com 

    • 8 ponturi pentru un startup

      Toţi cei care au început o afacere îţi vor spune: e mult de muncă. Porneşti de la zero, munceşti fără mai ţii cont de program şi apoi te chinui s-o faci să meargă. În cele din urmă, îţi acaparează viaţa. 

Recomandările editorilor